Number of the records: 1  

Dítě v úctě přijmout--

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Smolková, Táňa, 1963- - Author
    1. vyd. - Praha : Maitrea, 2007 - 112 s. : barev. il. ; 21 cm
    ISBN 978-80-903761-2-0
     waldorfská pedagogika  mateřské školy  vzdělávací programy
     příručky
    Call numberC 417.136
    Umístění 373.2 - Předškolní výchova
    Dítě v úctě přijmout--
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) vypůjčeno (do 15.07.2024)C 417.136   

    Title statementDítě v úctě přijmout-- : vzdělávací program waldorfské mateřské školy / Táňa Smolková
    Portion of titleVzdělávací program waldorfské mateřské školy
    Main entry-name Smolková, Táňa, 1963- (Author)
    Edition statement1. vyd.
    Issue dataPraha : Maitrea, 2007
    Phys.des.112 s. : barev. il. ; 21 cm
    ISBN978-80-903761-2-0
    National bibl. num.cnb001724910
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii
    Subj. Headings waldorfská pedagogika * mateřské školy * vzdělávací programy
    Form, Genre příručky
    Conspect373.2/.3 - Předškolní a primární výchova a vzdělávání
    UDC 37.091.4 , 373.24 , 37.091.214 , (035)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru373.2 - Předškolní výchova
    Document kindBOOKS
    Dítě v úctě přijmout--
    Mgr. Táňa Smolková ve své publikaci shrnuje své zkušenosti z pedagogického působení: objasňuje filozofii a cíle waldorfské pedagogiky, popisuje metody práce s dětmi podle jejích zásad a poskytuje množství praktických rad, jež lze s prospěchem využít ve všech typech mateřských škol. Dětství patří k nejvýznamnějším obdobím lidského vývoje, poznamenává charakter člověka a jeho chování a předznamenává jeho život na celou dobu. Od kvality dětství se později odvíjí kvalita života v dospělosti. Cestou k dosažení této kvality je výchova – v rodině a ve škole. Výchova v souvislosti se vzděláním rozhodně usměrňuje proces formování osobnosti a svým cílem a obsahem je nezbytnou kategorií společenského života. Je cestou k produkci a reprodukci hmotných a duchovních hodnot. Metody výchovy mohou mít různé podoby, tak jak je reprezentují různé pedagogické směry. Jedním z nich je waldorfská pedagogika, vycházející z učení rakouského filozofa Rudolfa Steinera (1861–1925). Jejím základním rysem je snaha o rozvoj člověka v jeho celistvosti, o utváření vztahu ke světu pomocí sil myšlení, cítění a vůle. Klade značný důraz na pěstování humanity, tolerance a respektu vůči druhým. Významnou pomoc ve výchovném a vzdělávacím procesu poskytuje mateřská škola jako prostředí, v němž začíná rozvoj osobnostních rysů a kde lze jej lze efektivně a prospěšně ovlivnit. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.