Number of the records: 1  

Deep learning v jazyku Python

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Chollet, François - Author
    2., přepracované a rozšířené vydání - 526 stran : ilustrace ; 24 cm
    ISBN 978-80-271-5133-2
    Knihovna programátora Myslíme v ...
      Pecinovský, Rudolf, - Translator
     Python (programovací jazyk)  hluboké učení  objektově orientované programování
     příručky
    Call numberC 417.873
    Umístění 004.8 - Umělá inteligence
    Deep learning v jazyku Python
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) vypůjčeno (do 02.12.2024)C 417.873   

    Uniform title Deep learning with Python. Česky
    Title statementDeep learning v jazyku Python : knihovny Keras, Tensorflow / François Chollet ; přeložil: Rudolf Pecinovský
    Main entry-name Chollet, François (Author)
    Edition statement2., přepracované a rozšířené vydání
    PublicationPraha : Grada Publishing, 2023
    Phys.des.526 stran : ilustrace ; 24 cm
    ISBN978-80-271-5133-2
    National bibl. num.cnb003576002
    Edition Knihovna programátora (Grada)
    Myslíme v--
    NotePřeloženo z angličtiny. Terminologický slovník
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografické odkazy a rejstřík
    Another responsib. Pecinovský, Rudolf, 1954- (Translator)
    Subj. Headings Python (programovací jazyk) * hluboké učení * objektově orientované programování
    Form, Genre příručky
    Conspect004.8 - Umělá inteligence
    UDC 004.438Python , 004.852 , 004.42.045 , (035)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru004.8 - Umělá inteligence
    Document kindBOOKS
    Deep learning v jazyku Python
    Strojové učení zaznamenalo v posledních letech pozoruhodný pokrok od téměř nepoužitelného rozpoznávání řeči a obrazu k nadlidské přesnosti. Od programů, které nedokázaly porazit jen trochu zkušenějšího hráče go, jsme dospěli k přemožiteli mistra světa. Za pokrokem ve vývoji učících se programů stojí tzv. hluboké učení – deep learning. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.