Number of the records: 1
Online marketingová komunikace cílící na děti školního věku
Burešová, Jitka - Author
1. vydání - 390 stran : barevné ilustrace ; 22 cm
ISBN 978-80-280-0302-9
Pospíšilová, Marie - Author Ungerman, Otakar, - Author Dědková, Jaroslava, - Author Jursová, Jitka - Author Berki, Jan - Author
internetový marketing marketingová komunikace sociální média cílený marketing děti školního věku mediální výchova a vzdělávání sociální výzkum
kolektivní monografieInfo ** Document on Order ** Title statement Online marketingová komunikace cílící na děti školního věku / Jitka Burešová, Marie Pospíšilová, Otakar Ungerman, Jaroslava Dědková, Jitka Jursová, Jan Berki Main entry-name Burešová, Jitka (Author) Edition statement 1. vydání Publication Brno : Masarykova univerzita, 2023 Phys.des. 390 stran : barevné ilustrace ; 22 cm ISBN 978-80-280-0302-9 National bibl. num. cnb003533247 Note Vydáno ve spolupráci s Technickou univerzitou v Liberci Internal Bibliographies/Indexes Note Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík Another responsib. Pospíšilová, Marie (Author)
Ungerman, Otakar, 1970- (Author)
Dědková, Jaroslava, 1967- (Author)
Jursová, Jitka (Author)
Berki, Jan (Author)
Subj. Headings internetový marketing * marketingová komunikace * sociální média * cílený marketing * děti školního věku * mediální výchova a vzdělávání * sociální výzkum - Česko Form, Genre kolektivní monografie Conspect 316.4/.7 - Sociální interakce. Sociální komunikace UDC 658.8:004.738.5 , 658.8:316.77 , 316.774:004.738 , 658.89 , 316.346.32-053.5 , 316.774:37.016 , 303 , (437.3) , (048.8:082) Country Česko Language čeština Document kind BOOKS Online prostředí je plné různých forem marketingové komunikace, přičemž řadu z nich není na první pohled snadné rozeznat od běžného obsahu. Kvůli své nezkušenosti právě děti, o nichž je tato kniha, snáze podléhají marketingovým sdělením, která pak ovlivňují jejich nákupní preference. Respondenty našeho výzkumu byly děti ve věku 10–13 let, které jsou spotřebiteli i zákazníky a zároveň hrají významnou roli při nákupním rozhodování v rodině. Je proto nanejvýš důležité zkoumat, jaké formy online marketingové komunikace děti konzumují, jaký k nim mají postoj a zda a jakým způsobem to ovlivňuje jejich nákupy. Na závěr přinášíme praktická doporučení pro školy i pro rodiče, jak mohou děti v oblasti online marketingu vzdělávat. Kniha je zdarma, hradíte náklady na logistiku a skladování ve výši 50 Kč včetně DPH za 1 kus. E-kniha zdarma Zdroj anotace: Web obalkyknih.czLoading…
Number of the records: 1