Number of the records: 1  

Hurvínek a drak

  1. sound recording

    sound recording


     Nepil, František, 1929-1995 - Author
    Praha : Supraphon, p2004 - 1 zvuková deska (45:07) : digital, stereo ; 12 cm
    S+H. ;
    099925542429
      Baginský, Milan, - Composer - Conductor   Šrámek, Jiří, - Director   Kirschner, Miloš, - Actor   Beneš, Svatopluk, - Actor   Sequensová, Sylva, - Actor
     české pohádky  loutkové hry  zvukové záznamy pro děti a mládež  audioknihy  kompaktní disky
    Title statementHurvínek a drak [zvukový záznam] / [text František Nepil]
    Main entry-name Nepil, František, 1929-1995 (Author)
    Issue dataPraha : Supraphon, p2004
    Phys.des.1 zvuková deska (45:07) : digital, stereo ; 12 cm
    National bibl. num.cnb001300943
    Edition S+H
    NoteK DISPOZICI POUZE V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ
    NotePůvodní fonogram p1984 Supraphon. Kompaktní deska (AAD)
    Další poznámkaNahráno ve studiu Lucerna v r. 1982
    ContentsJak všechno začalo v ordinaci doktora Spejbla -- Jak všechno začalo v ordinaci doktora Spejbla -- Jak tři dračí hlavy vymýšlely dopis -- Jak doktoři Aspirin a Spejbl léčili "nesmavou" princeznu a skončili v žaláři -- Jak dračí hlavy dostaly odpověď na svůj dopis -- Jak Hurvínek připravil vaječný koňak a co z toho vzešlo -- Jak Hurvínek zachraňoval taťuldu -- Jak si drak letěl pro princeznu -- Jak princezna uvařila drakovi švestkové knedlíky a všechno skončilo svatbou
    Another responsib. Baginský, Milan, 1938- (Composer) (Conductor)
    Šrámek, Jiří, 1920-2004 (Director)
    Kirschner, Miloš, 1927-1996 (Actor)
    Beneš, Svatopluk, 1918-2007 (Actor)
    Sequensová, Sylva, 1958- (Actor)
    Form, Genre české pohádky * loutkové hry * zvukové záznamy pro děti a mládež * audioknihy * kompaktní disky
    Conspect821.162.3-3 - Česká próza
    821-93 - Literatura pro děti a mládež (beletrie)
    UDC (086.7)08 , 821.162.3-34 , (0:82-2)792.97 , (086.7.053.2) , (086.76)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Document kindAudio documents
    Loading…
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.