Number of the records: 1  

Co se děje na stromě

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Bartíková, Petra, 1984- - Author
    Druhé vydání - 14 nečíslovaných stran : barevné ilustrace ; 23 cm
    ISBN 978-80-00-07330-9
      Takáčová, Magdalena - Illustrator
     lesní živočichové  lesní biotopy  ekologie rostlin  stromy
     obrazové publikace  publikace pro děti
    Call numberC 422.123
    Umístění Kartonové listy - leporela
    BranchPlaceInfoSignature
    Na Sadech - dětské k vypůjčeníC 422.123 b   

    Title statementCo se děje na stromě / napsala Petra Bartíková ; ilustrovala Magdalena Takáčová
    Portion of titleNa stromě
    Main entry-name Bartíková, Petra, 1984- (Author)
    Edition statementDruhé vydání
    PublicationV Praze : Albatros, 2024
    Phys.des.14 nečíslovaných stran : barevné ilustrace ; 23 cm
    ISBN978-80-00-07330-9
    National bibl. num.cnb003625008
    Note"Pro nakladatelství Albatros v Praze ve společnosti Albatros Media a.s. ... připravilo nakladatelství B4U Publishing"--Tiráž. Tvarované kartonové listy
    Users/Intended Audience NotePro děti od 3 let
    Another responsib. Takáčová, Magdalena (Illustrator)
    Subj. Headings lesní živočichové * lesní biotopy * ekologie rostlin * stromy
    Form, Genre obrazové publikace * publikace pro děti
    Conspect57/59 - Biologické vědy
    0/9-053.2 - Literatura pro děti a mládež (naučná)
    UDC 591.9:630 , 574.2:630 , 581.5 , 582.091 , (084.11) , (0.025.2)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběruKartonové listy - leporela
    Document kindBOOKS
    Naučné leporelo se stránkami ve tvaru koruny stromu a s průhledy mezi větvemi seznamuje se životem na stromě. Pro děti od 3 let.V koruně jednoho starého dubu, v jeho dutinách, norách pod kořeny i v jeho okolí žije množství zvířat. Poznejte sojku, kukačku, ptáčata brhlíků, veverky, kuny, plchy, zmiji, která se tu vy hřívá na sluníčku, a rozličný hmyz. Leporelo s krátkými texty je určeno pro první seznámení s biotopem stromu. Zdroj anotace: NK ČR
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.