Number of the records: 1
Nash, Edward L. - Author
Vyd. 1. - Praha : Computer Press, 2003 - xxxiv, 604 s. : il. ; 23 cm
ISBN 80-7226-838-4
Ekonomie Praxe manažera
přímý marketing
příručkyCall number C 309.229 Umístění 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Title statement Direct marketing / Edward Nash ; [překlad Vilém Jungmann] Main entry-name Nash, Edward L. (Author) Edition statement Vyd. 1. Issue data Praha : Computer Press, 2003 Phys.des. xxxiv, 604 s. : il. ; 23 cm ISBN 80-7226-838-4 National bibl. num. cnb001242200 Edition Ekonomie (Computer Press) Praxe manažera (Computer Press) Note Obsahuje rejstřík Original Direct marketing : strategy, planning and execution Subj. Headings přímý marketing Form, Genre příručky Conspect 658 - Řízení a správa podniku UDC 658.849.2 , 339.1 , 658.8 , 659 Country Česko Language čeština Ve volném výběru 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Document kind BOOKS The "master strategist of direct marketing" has enhanced his classic reference with a wealth of proven direct mail strategies for the Internet age. This eagerly awaited edition adds in-depth information on profitable use of the Web for direct response sales, as well as increased coverage of alternative media, infomercials, telemarketing, and database marketing. Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBULoading…
Number of the records: 1