Number of the records: 1
book
Hejný, Milan, 1936- - Author
Vyd. 1. - Praha : Portál, 2001 - 192 s. : il. ; 23 cm
ISBN 80-7178-581-4
Pedagogická praxe
Kuřina, František, - Author
studium a výuka didaktika matematika
příručkyCall number C 302.960 Umístění 37.02 - Didaktika Title statement Dítě, škola a matematika : konstruktivistické přístupy k vyučování / Milan Hejný, František Kuřina Main entry-name Hejný, Milan, 1936- (Author) Edition statement Vyd. 1. Issue data Praha : Portál, 2001 Phys.des. 192 s. : il. ; 23 cm ISBN 80-7178-581-4 Kč 227,00 National bibl. num. cnb001023754 Edition Pedagogická praxe (Portál) Internal Bibliographies/Indexes Note Obsahuje bibliografii a rejstřík Another responsib. Kuřina, František, 1932- (Author)
Subj. Headings studium a výuka * didaktika * matematika Form, Genre příručky Conspect 37.09 - Organizace výuky a vzdělávání UDC 51 , 37.091.3 , 37.02 , (035) Country Česko Language čeština Ve volném výběru 37.02 - Didaktika Document kind BOOKS Odborná publikace je určena učitelům (zejména učitelům matematiky na základních školách) a studentům učitelství, které by měla dovést k zamyšlení nad současnými metodami vyučování a nad tím ,jak je zkvalitnit. Autoři v knize přestavují moderní pohled na podstatu vyučování, který zachycuje světové trendy v pedagogice a psychologii. Ukazují, jakým způsobem probíhá u žáků poznávací proces, jakým způsobem ho ovlivnuje osobnost učitele i samotného žáka nebo sociální klima ve třídě. Vysvětlují vztah mezi realitou a jejím obrazem v myšlení žáka a v učivu. Srovnávají současný transmisivní způsob vyučování s moderním vyučováním konstruktivním. A právě na vyučování matematice a na řadě příběhů z praxe formulují zajímavě a srozumitelně zásady didaktického konstruktivismu. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czLoading…
Number of the records: 1