Number of the records: 1
Vosoba, Pavel, 1958- - Author
1. vyd. - Praha : Grada, 2004 - 164 s. : barev. il. ; 21 cm
ISBN 80-247-0847-7
služby
populárně-naučné publikaceCall number C 312.190 Umístění 338.3/.4 - Výroba a služby podle odvětví. Cestovní ruch Title statement Dokonalé služby : co chtějí zákazníci / Pavel Vosoba Main entry-name Vosoba, Pavel, 1958- (Author) Edition statement 1. vyd. Issue data Praha : Grada, 2004 Phys.des. 164 s. : barev. il. ; 21 cm ISBN 80-247-0847-7 National bibl. num. cnb001295843 Subj. Headings služby Form, Genre populárně-naučné publikace Conspect 338.3/.4 - Hospodářská a výrobní odvětví UDC 338.46 , (0.062) Country Česko Language čeština Ve volném výběru 338.3/.4 - Výroba a služby podle odvětví. Cestovní ruch Document kind BOOKS Kniha provokující svou otevřeností a vyhraněným pohledem vychází ze skutečných příběhů a každodenních situací podnikatelské praxe. Ukazuje, že profesionální služby jsou o obyčejném řešení obyčejných problémů obyčejných lidí, vede k zamyšení a opětovnému hodnocení obchodních i osobních výher i ztrát. Je vzrušující do okamžiku, než prozřete, že nejde pouze o kvalitu služeb vašich konkurentů. Z více než padesáti výjimečně čtivě psaných příběhů a z nekomplikovaných a jasných praktických závěrů načerpají inspiraci nejen podnikatelé, manažeři a obchodníci. Uznávaný autor (např. knihy Firemní inteligence, Řízení firemních financí) se jako podnikatel a poradce věnuje obchodu a rozvoji firemního zákaznického přístupu. Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBULoading…
Number of the records: 1