Number of the records: 1  

Eucharistické zážitky

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


    Vyd. 1. - Olomouc : Matice cyrilometodějská, 2005 - 133 s. ; 21 cm
    ISBN 80-7266-191-4
      Štula, Lubomír - Translator
     eucharistie
     deníky  vyprávění  příručky
    Call numberC 320.881
    Umístění 27-5 - Křesťanský kult. Bohoslužby. Poutě. Duchovní život. Svátosti
    Eucharistické zážitky
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( příruční sklad )k vypůjčeníC 320.881   

    Title statementEucharistické zážitky / [z německého originálu ... přeložil Lubomír Štula]
    Edition statementVyd. 1.
    Issue dataOlomouc : Matice cyrilometodějská, 2005
    Phys.des.133 s. ; 21 cm
    ISBN80-7266-191-4
    National bibl. num.cnb001498006
    OriginalEucharistischen Erlebnisse
    Another responsib. Štula, Lubomír (Translator)
    Subj. Headings eucharistie
    Form, Genre deníky * vyprávění * příručky
    Conspect27-5 - Liturgie. Křesťanské umění a symbolika. Duchovní život
    UDC 27-5
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru27-5 - Křesťanský kult. Bohoslužby. Poutě. Duchovní život. Svátosti
    Document kindBOOKS
    Eucharistické zážitky
    Paní Ida Peerdemanová z Amsterodamu byla omilostněna zjeveními Panny Marie od 25. března 1945 do 31. května 1959. Biskup Joseph Mary Punt z Haarlemu-Amsterodamu formálně potvrdil nadpřirozený charakter těchto zjevení. V jednom z posledních poselství, která jsou stále více eucharistického rázu, Panna Maria oznamuje: „Kontakt zůstane zachován.“ Dnes víme, že Matka všech národů rozuměla pod tímto „kontaktem“ tzv. eucharistické zážitky, které začaly 17. června 1958 souběžně s poselstvími a až do 25. března 1984 byly zveřejněny. Vizionářka mohla zakoušet ohlášenou útěchu a slíbenou pomoc skrze eucharistické zážitky, které nastupovaly především během mše svaté zcela neočekávaně. Nejsvětější Eucharistie je přitom centrem a Ida cítí a prožívá fyzicky skutečnou a živou přítomnost Krista v Nejsvětější Eucharistii. Eucharistické zážitky tvoří s poselstvími jednotu. V obojích je slyšet hlas Pána a také hlas Paní, přičemž vizionářka – na rozdíl od poselství – vnímá slova při eucharistických zážitcích nikoliv zvenčí, ale zevnitř. Jsou vyslovována velmi pomalu, ale Ida je nemůže jako při poselstvích hlasitě opakovat, nýbrž dodatečně je zapisuje. Přitom může vizionářka slova vnitřně znovu slyšet. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.