Number of the records: 1
Kotler, Philip, 1931- - Author
1. vyd. [i.e. 2. vyd.] - Praha : Grada, 2001 - 719 s. : il. ; 28 cm
ISBN 80-247-0016-6
Profesionál
marketingový management
učebniceCall number B 42.203 Umístění 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Title statement Marketing management / Philip Kotler ; [přeložili Václav Dolanský, Stanislav Jurnečka] Main entry-name Kotler, Philip, 1931- (Author) Edition statement 1. vyd. [i.e. 2. vyd.] Issue data Praha : Grada, 2001 Phys.des. 719 s. : il. ; 28 cm ISBN 80-247-0016-6 National bibl. num. cnb001034490 Edition Profesional (Grada) Note Přeloženo z angličtiny. Dotisk r. 2003 Internal Bibliographies/Indexes Note Obsahuje bibliografii a rejstřík Original Marketing management Subj. Headings marketingový management Form, Genre učebnice Conspect 658 - Řízení a správa podniku UDC 658.8.01 , (075) Country Česko Language čeština Ve volném výběru 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Document kind BOOKS Základní učebnice marketingu a marketingového řízení reaguje na globální civilizační a podnikatelské trendy, zachycuje zásadní dopady rozvoje informačních a komunikačních technologií, médií a e-businessu na řízení a ekonomiku firmy. Autor vysvětluje pojmy marketingu, principy marketingového řízení, způsob analyzování marketingových příležitostí, výzkum a výběr cílových trhů, způsob projektování marketingových strategií, plánování marketingových programů i hodnocení a kontrolu výsledků Zdroj anotace: SKAT - Souborný katalogLoading…
Number of the records: 1