Number of the records: 1  

Marketing v kostce


  1.  Doležal, Michael, 1972- - Author
    1. vyd. - V Brně : Masarykova univerzita, 2002 - 104 s.
    ISBN 80-210-2935-8
      Sekot, Aleš, - Other
     marketing
     učebnice vysokých škol
    Call numberS 28.736
    Umístění
    Marketing v kostce
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( sklad )k vypůjčeníS 28.736   

    Title statementMarketing v kostce / Aleš Sekot, Michael Doležal
    Main entry-name Doležal, Michael, 1972- (Author)
    Edition statement1. vyd.
    Issue dataV Brně : Masarykova univerzita, 2002
    Phys.des.104 s.
    ISBN80-210-2935-8
    National bibl. num.cnb001183465
    NoteNad názvem: Masarykova univerzita v Brně. Ekonomicko-správní fakulta
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii
    Another responsib. Sekot, Aleš, 1947- (Other)
    Another responsib. Masarykova univerzita. Ekonomicko-správní fakulta (Other)
    Subj. Headings marketing
    Form, Genre učebnice vysokých škol
    UDC 339.1 , 658.8
    CountryČesko
    Languagečeština
    Document kindBOOKS
    Marketing v kostce
    Publikace se ve komprimované podobě snaží přiblížit čtenáři soudobou podobu marketingu a marketingového řízeni a pojednává i o dalších kapitolách jako je reklama, public relations a současných manažerských proudech. Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBU
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.