Number of the records: 1
Marketingová strategie podniku
Tomek, Jan, 1932- - Author
1. vyd. - Praha : Management Press, 1992 - 179 s.
ISBN 80-85603-03- 9 (brož.)
strategický marketing podniky
příručkyCall number C 275.182 Umístění Title statement Marketingová strategie podniku / Jan Tomek a kol. Main entry-name Tomek, Jan, 1932- (Author) Edition statement 1. vyd. Issue data Praha : Management Press, 1992 Phys.des. 179 s. ISBN 80-85603-03- 9 (brož.) National bibl. num. cnb000069584 Subj. Headings strategický marketing * podniky Form, Genre příručky Conspect 658.8 - Formy organizace a spolupráce v ekonomice UDC 334.72 , 658.8:005.21 , (035) Country Česko Language čeština Document kind BOOKS Příručka se zabývá vybranými otázkami marketingu - výzkumem trhu, strategickou situační analýzou a projekcí. Zdroj anotace: Národní knihovna ČRLoading…
Number of the records: 1