Number of the records: 1
Marketingové řízení malých a středních podniků
Havlíček, Karel, 1969- - Author
Vyd. 1. - Praha : Management Press, 2005 - 171 s. : il. ; 21 cm
ISBN 80-7261-120-8
Malé a střední podnikání ;
Kašík, Milan, - Other
malé a střední podniky marketing střední podniky
řízení
příručkyCall number C 321.493 Umístění 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Title statement Marketingové řízení malých a středních podniků / Karel Havlíček & Milan Kašík Main entry-name Havlíček, Karel, 1969- (Author) Edition statement Vyd. 1. Issue data Praha : Management Press, 2005 Phys.des. 171 s. : il. ; 21 cm ISBN 80-7261-120-8 National bibl. num. cnb001568281 Edition Malé a střední podnikání ; sv. 6 Internal Bibliographies/Indexes Note Obsahuje bibliografii Another responsib. Kašík, Milan, 1948- (Other)
Subj. Headings řízení Subj. Headings malé a střední podniky * marketing * střední podniky Form, Genre příručky Conspect 658 - Řízení a správa podniku UDC 334.71 , 339.1 , 658.8 Country Česko Language čeština Ve volném výběru 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Document kind BOOKS Nový svazek edice "Malé a střední podnikání" ukazuje možnosti marketingového řízení malých a středních podniků, od volby produktových skupin přes určení cenové strategie, distribučních cest až po volbu optimální komunikační strategie. Pozornost je věnována také výzkumu trhu a marketingovému plánování, vztahům obchodních a marketingových činností, obchodnímu plánu a řízení vztahu se zákazníky. Příloha knihy přináší praktický příklad zpracování marketingového a obchodního plánu pro malý/střední podnik působící v oblasti výroby. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czLoading…
Number of the records: 1