Number of the records: 1  

Marketingový výzkum

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Foret, Miroslav, 1946- - Author
    1. vyd. - Praha : Grada, 2003 - 159 s. : il., potréty ; 23 cm
    ISBN 80-247-0385-8
    Manažer
      Stávková, Jana, - Other
     marketing  marketingový výzkum
     příručky
    Call numberC 310.573
    Umístění 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    Marketingový výzkum
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 310.573   

    Title statementMarketingový výzkum : jak poznávat své zákazníky / Miroslav Foret, Jana Stávková
    Main entry-name Foret, Miroslav, 1946- (Author)
    Edition statement1. vyd.
    Issue dataPraha : Grada, 2003
    Phys.des.159 s. : il., potréty ; 23 cm
    ISBN80-247-0385-8
    National bibl. num.cnb001278888
    Edition Manažer
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii a rejstřík
    Another responsib. Stávková, Jana, 1947- (Other)
    Subj. Headings marketing * marketingový výzkum
    Form, Genre příručky
    Conspect658 - Řízení a správa podniku
    UDC 658.8:005.52 , 339.1 , 658.8
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    Document kindBOOKS
    Marketingový výzkum
    Kniha je určena zadavatelům marketingového výzkumu - tedy těm, kdo jej objednávají a financují. Po stručném historickém úvodu radí, jak přesně vymezit cíle výzkumu, předmět výzkumu a jeho objekt. Seznamuje čtenáře s tím, jak marketingový výzkum pomáhá poznat zákazníka, identifikovat jeho potřeby a přání. Věnuje se technikám provádění vlastního výkumu a jeho následnému zpracování a využití. Kniha obsahuje řadu příkladů z praxe. Zdroj anotace: Městská knihovna v Praze
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.