Number of the records: 1
Foret, Miroslav, 1946- - Author
1. vyd. - Praha : Grada, 2003 - 159 s. : il., potréty ; 23 cm
ISBN 80-247-0385-8
Manažer
Stávková, Jana, - Other
marketing marketingový výzkum
příručkyCall number C 310.573 Umístění 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Title statement Marketingový výzkum : jak poznávat své zákazníky / Miroslav Foret, Jana Stávková Main entry-name Foret, Miroslav, 1946- (Author) Edition statement 1. vyd. Issue data Praha : Grada, 2003 Phys.des. 159 s. : il., potréty ; 23 cm ISBN 80-247-0385-8 National bibl. num. cnb001278888 Edition Manažer Internal Bibliographies/Indexes Note Obsahuje bibliografii a rejstřík Another responsib. Stávková, Jana, 1947- (Other)
Subj. Headings marketing * marketingový výzkum Form, Genre příručky Conspect 658 - Řízení a správa podniku UDC 658.8:005.52 , 339.1 , 658.8 Country Česko Language čeština Ve volném výběru 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Document kind BOOKS Kniha je určena zadavatelům marketingového výzkumu - tedy těm, kdo jej objednávají a financují. Po stručném historickém úvodu radí, jak přesně vymezit cíle výzkumu, předmět výzkumu a jeho objekt. Seznamuje čtenáře s tím, jak marketingový výzkum pomáhá poznat zákazníka, identifikovat jeho potřeby a přání. Věnuje se technikám provádění vlastního výkumu a jeho následnému zpracování a využití. Kniha obsahuje řadu příkladů z praxe. Zdroj anotace: Městská knihovna v PrazeLoading…
Number of the records: 1