Number of the records: 1  

Moderní marketingový výzkum

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Kozel, Roman, 1974- - Author
    1. vyd. - Praha : Grada Publishing, 2006 - 277 s. : il. ; 24 cm
    ISBN 80-247-0966-X
    Expert
     marketing  marketingový výzkum
     příručky
    Call numberC 320.371
    Umístění 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    Moderní marketingový výzkum
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 320.371   
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 320.371 v1   
    Lidická ( studovna ) jen prezenčněC 320.371 v2   

    Title statementModerní marketingový výzkum : nové trendy, kvantitativní a kvalitativní metody a techniky, průběh a organizace, aplikace v praxi, přínosy a možnosti / Roman Kozel a kolektiv
    Main entry-name Kozel, Roman, 1974- (Author)
    Edition statement1. vyd.
    Issue dataPraha : Grada Publishing, 2006
    Phys.des.277 s. : il. ; 24 cm
    ISBN80-247-0966-X
    National bibl. num.cnb001632814
    Edition Expert (Grada)
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografie a rejstřík
    Subj. Headings marketing * marketingový výzkum
    Form, Genre příručky
    Conspect658 - Řízení a správa podniku
    UDC 658.8:005.52 , 339.1 , 658.8
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    Document kindBOOKS
    Moderní marketingový výzkum
    Přehledná a srozumitelná publikace pro marketingové manažery a vysokoškolské studenty přináší moderní pohled na marketingový výzkum, jeho metody, přínosy a možnosti. Čtenář se dozví řadu praktických rad a tipů, jak organizačně zajistit marketingový výzkum, jak se vyznat v nabídce reklamních agentur a jak postupovat krok za krokem v průběhu celého výzkumu. Autoři se podrobně věnují metodám kvantitativního a kvalitativního výzkumu (dotazování, pozorování, experiment) a typům výzkumu (např. výrobkový výzkum, cenový výzkumu, výzkum pro potřeby marketingové komunikace, výzkum zákazníků), zachycují nové trendy v marketingovém výzkumu. Čtivý text doplňuje mnoho příkladů, obrázků a odkazů včetně webových stránek. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.