Number of the records: 1
Nákupní chování
Schiffman, Leon G. - Author
Vyd. 1. - Brno : Computer Press, 2004 - xxii, 633 s. : barev. il. ; 23 cm
ISBN 80-251-0094-4
Business books Praxe manažera
Kanuk, Leslie Lazar, - Author
spotřebitelské chování sociologie spotřeby nakupování spotřebitelé
příručkyCall number C 313.167 Umístění 366 - Ochrana spotřebitele Title statement Nákupní chování / Leon G. Schiffman, Leslie Lazar Kanuk ; [překlad Vilém Jungmann] Main entry-name Schiffman, Leon G. (Author) Edition statement Vyd. 1. Issue data Brno : Computer Press, 2004 Phys.des. xxii, 633 s. : barev. il. ; 23 cm ISBN 80-251-0094-4 Kč 990,00 National bibl. num. cnb001298449 Edition Business books (Computer Press) Praxe manažera (Computer Press) Note Překlad z angličtiny. Obálkový podnázev: velká kniha k tématu Consumer Behavior Internal Bibliographies/Indexes Note Obsahuje rejstřík a slovníček Original Consumer behavior Another responsib. Kanuk, Leslie Lazar, 1929- (Author)
Subj. Headings spotřebitelské chování * sociologie spotřeby * nakupování * spotřebitelé Form, Genre příručky Conspect 366 - Ochrana spotřebitele. Chování spotřebitele UDC 366.1 , 316.334.2:366.1 , 64.033 , 366-05 , (035) Country Česko Language čeština Ve volném výběru 366 - Ochrana spotřebitele Document kind BOOKS Publikace je určena: marketingovým manažerům, které seznámí s tím, jak zákazník při nákupu přemýšlí, na základě jakých podnětů se rozhoduje a jak jeho rozhodnutí ovlivňovat obchodníkům, kterým poradí, co všechno a jak mohou udělat pro to, aby zákazníka lépe přesvědčili pracovníkům v reklamních agenturách, které zasvětí do tajů přesvědčivé komunikace a nabídne jim mimo jiné i desítky barevných reklam pro inspiraci, jak úspěšnou reklamu koncipovat studentům marketingu, obchodu, ale i psychologie, sociologie a dalších společenských věd Dozvíte se: jak je vědní obor nákupní chování definován, se kterými dalšími obory se prolíná jaké známe formy spotřebitelského průzkumu a jak má vzorový spotřebitelský výzkum probíhat co je segmentace trhu a jaká existují kritéria pro tzv. zaměření tržních segmentů že motivace spotřebitele je psychologická síla, a proto se mimo jiné vyznačuje dynamikou jak spolu souvisí osobnost a nákupní chování jak interpretují osobnost různé psychologické teorie jak spotřebitel vnímá podněty z okolí jak probíhá tzv. nákupní učení na základě čeho se utvářejí tzv. postoje zákazníka a jak probíhají jejich změny jakou roli hraje při nákupu komunikace, jak funguje tzv. komunikační model proč je zákazník ovlivňován tzv. referenčními skupinami i rodinou čím se vyznačují zákazníci v odlišných společenských třídách a jak se chovají jaký vliv má na nákupní chování kultura co jsou tzv. subkultury a jak se dále člení jak probíhá rozhodovací proces spotřebitele jak marketingově využít tzv. názorové vůdce co následuje po rozhodnutí a koupi Publikace nabízí i vzorové případy pro aktivní výuku. Zdroj anotace: SKAT - Souborný katalogLoading…
Number of the records: 1