Number of the records: 1  

Nákupní chování

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Schiffman, Leon G. - Author
    Vyd. 1. - Brno : Computer Press, 2004 - xxii, 633 s. : barev. il. ; 23 cm
    ISBN 80-251-0094-4
    Business books Praxe manažera
      Kanuk, Leslie Lazar, - Author
     spotřebitelské chování  sociologie spotřeby  nakupování  spotřebitelé
     příručky
    Call numberC 313.167
    Umístění 366 - Ochrana spotřebitele
    Nákupní chování
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 313.167   
    Lidická ( studovna ) jen prezenčněC 313.167 v1   

    Title statementNákupní chování / Leon G. Schiffman, Leslie Lazar Kanuk ; [překlad Vilém Jungmann]
    Main entry-name Schiffman, Leon G. (Author)
    Edition statementVyd. 1.
    Issue dataBrno : Computer Press, 2004
    Phys.des.xxii, 633 s. : barev. il. ; 23 cm
    ISBN80-251-0094-4 Kč 990,00
    National bibl. num.cnb001298449
    Edition Business books (Computer Press)
    Praxe manažera (Computer Press)
    NotePřeklad z angličtiny. Obálkový podnázev: velká kniha k tématu Consumer Behavior
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje rejstřík a slovníček
    OriginalConsumer behavior
    Another responsib. Kanuk, Leslie Lazar, 1929- (Author)
    Subj. Headings spotřebitelské chování * sociologie spotřeby * nakupování * spotřebitelé
    Form, Genre příručky
    Conspect366 - Ochrana spotřebitele. Chování spotřebitele
    UDC 366.1 , 316.334.2:366.1 , 64.033 , 366-05 , (035)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru366 - Ochrana spotřebitele
    Document kindBOOKS
    Nákupní chování
    Publikace je určena: marketingovým manažerům, které seznámí s tím, jak zákazník při nákupu přemýšlí, na základě jakých podnětů se rozhoduje a jak jeho rozhodnutí ovlivňovat obchodníkům, kterým poradí, co všechno a jak mohou udělat pro to, aby zákazníka lépe přesvědčili pracovníkům v reklamních agenturách, které zasvětí do tajů přesvědčivé komunikace a nabídne jim mimo jiné i desítky barevných reklam pro inspiraci, jak úspěšnou reklamu koncipovat studentům marketingu, obchodu, ale i psychologie, sociologie a dalších společenských věd Dozvíte se: jak je vědní obor nákupní chování definován, se kterými dalšími obory se prolíná jaké známe formy spotřebitelského průzkumu a jak má vzorový spotřebitelský výzkum probíhat co je segmentace trhu a jaká existují kritéria pro tzv. zaměření tržních segmentů že motivace spotřebitele je psychologická síla, a proto se mimo jiné vyznačuje dynamikou jak spolu souvisí osobnost a nákupní chování jak interpretují osobnost různé psychologické teorie jak spotřebitel vnímá podněty z okolí jak probíhá tzv. nákupní učení na základě čeho se utvářejí tzv. postoje zákazníka a jak probíhají jejich změny jakou roli hraje při nákupu komunikace, jak funguje tzv. komunikační model proč je zákazník ovlivňován tzv. referenčními skupinami i rodinou čím se vyznačují zákazníci v odlišných společenských třídách a jak se chovají jaký vliv má na nákupní chování kultura co jsou tzv. subkultury a jak se dále člení jak probíhá rozhodovací proces spotřebitele jak marketingově využít tzv. názorové vůdce co následuje po rozhodnutí a koupi Publikace nabízí i vzorové případy pro aktivní výuku. Zdroj anotace: SKAT - Souborný katalog
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.