Number of the records: 1
Haigh, David - Author
Vyd. 1. - Praha : Management Press, 2002 - 103 s. : il. ; 21 cm
ISBN 80-7261-073-2
obchodní značky oceňování obchodní značky
studieCall number C 308.246 Umístění 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Title statement Oceňování značky a jeho význam / David Haigh ; [z anglického originálu ... přeložil František Drozen] Main entry-name Haigh, David (Author) Edition statement Vyd. 1. Issue data Praha : Management Press, 2002 Phys.des. 103 s. : il. ; 21 cm ISBN 80-7261-073-2 National bibl. num. cnb001185157 Internal Bibliographies/Indexes Note Obsahuje bibliografii Original Understanding the financial value of brands Subj. Headings obchodní značky * oceňování obchodní značky Form, Genre studie Conspect 658 - Řízení a správa podniku UDC 657.92:658.626 , 658.626 , (048.8) Country Česko Language čeština Ve volném výběru 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Document kind BOOKS Zavedená a úspěšná obchodní značka (či „brand“) je jedním z nejlepších nástrojů zajištění dlouhodobých zisků. Podnikové tržby, které nejsou spojeny se silnou značkou (např. tržby z dodávek pro vlastní značky maloobchodních řetězců), mohou být relativně snadno ohroženy konkurencí, cenovou válkou nebo inovacemi. Navzdory již více než stoleté existenci řady velmi silných značek se – zejména v účetní profesi – jen pozvolna dospívalo k poznání, že značky je možno kupovat a oceňovat podobným způsobem jako tradiční pilíře podnikání, jako jsou nemovitosti, stroje či jiná hmotná aktiva. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czLoading…
Number of the records: 1