Number of the records: 1  

Psychologie reklamy, 2., rozšířené a aktualizované vydání


  1.  Vysekalová, Jitka, 1941- - Author
    2., rozš. a aktual. vyd. - Praha : Grada Publishing, 2002 - 264 s. : il.
    ISBN 80-247-0402-1
    Expert
      Komárková, Růžena, - Other
     psychologie  reklama a propagace
     příručky
    Call numberC 307.671
    Umístění 659 - Propagace. Reklama
    Psychologie reklamy, 2., rozšířené a aktualizované vydání
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 307.671   

    Title statementPsychologie reklamy, 2., rozšířené a aktualizované vydání / Jitka Vysekalová, Růžena Komárková
    Main entry-name Vysekalová, Jitka, 1941- (Author)
    Edition statement2., rozš. a aktual. vyd.
    Issue dataPraha : Grada Publishing, 2002
    Phys.des.264 s. : il.
    ISBN80-247-0402-1
    National bibl. num.cnb001191918
    Edition Expert (Grada)
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii a rejstřík
    Another responsib. Komárková, Růžena, 1944- (Other)
    Subj. Headings psychologie * reklama a propagace
    Form, Genre příručky
    UDC 159.9 , 659
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru659 - Propagace. Reklama
    Document kindBOOKS
    Psychologie reklamy, 2., rozšířené a aktualizované vydání
    Systematické úsilí vymezit samu podstatu a základní principy fungování reklamy a objasnit vliv propagace na lidskou psychiku. Autorky tohoto ideového východiska využívají k analýze základních postupů, speciálních psychologických technik i praktického uplatnění teoretických poznatků v reklamní činnosti. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.