Number of the records: 1
Svoboda, Václav, 1940- - Author
1. vyd. - Praha : Grada Publishing, 2006 - 240 s. : portrét ; 25 cm
ISBN 80-247-0564-8
public relations
příručkyCall number C 322.237 Umístění 659 - Propagace. Reklama Title statement Public relations moderně a účinně / Václav Svoboda Main entry-name Svoboda, Václav, 1940- (Author) Edition statement 1. vyd. Issue data Praha : Grada Publishing, 2006 Phys.des. 240 s. : portrét ; 25 cm ISBN 80-247-0564-8 National bibl. num. cnb001652426 Internal Bibliographies/Indexes Note Obsahuje bibliografii a rejstřík Subj. Headings public relations Form, Genre příručky Conspect 659 - Reklama. Public relations. Média UDC 659.4 Country Česko Language čeština Ve volném výběru 659 - Propagace. Reklama Document kind BOOKS S využitím četných zkušeností z oboru i z jeho výuky autor rozebírá cíle a poslání public relations (PR) a formy, metody a strategie, jak je naplňovat. Píše o identitě organizace, tvorbě image, lobbyingu, krizové komunikaci, spolupráci s médii včetně elektronických, o možnostech měření účinnosti PR, o agenturách PR. Připomíná, že PR nemají s veřejností manipulovat, ale vést dialog o konsensu. Mají nezastupitelné místo i v neziskovém sektoru včetně veřejné správy. V rovině teoretické autor očekává silnou expanzi oboru, který dosud není uznán za vědeckou disciplínu. V závěru nechybí terminologický slovník, rejstřík, soupis literatury. Zdroj anotace: Městská knihovna v PrazeLoading…
Number of the records: 1