Number of the records: 1
Stuchlík, Petr - Author
1. vyd. - Praha : Grada, 2002 - 226 s. : il. ; 23 cm
ISBN 80-247-0201-0
Manažer
Dvořáček, Martin - Author
internet internetová reklama
příručkyCall number C 303.450 Umístění 659 - Propagace. Reklama Title statement Reklama na Internetu / Petr Stuchlík, Martin Dvořáček Main entry-name Stuchlík, Petr (Author) Edition statement 1. vyd. Issue data Praha : Grada, 2002 Phys.des. 226 s. : il. ; 23 cm ISBN 80-247-0201-0 National bibl. num. cnb001088398 Edition Manažer Internal Bibliographies/Indexes Note Obsahuje bibliografii a rejstřík Another responsib. Dvořáček, Martin (Author)
Subj. Headings internet * internetová reklama Form, Genre příručky Conspect 004.7 - Počítačové sítě UDC 004.738.5 , 659.19 , (035) Country Česko Language čeština Ve volném výběru 659 - Propagace. Reklama Document kind BOOKS Publikace navazuje na velmi úspěšnou knihu stejných autorů "Marketing na Internetu". Tentokrát popisují autoři podrobněji a více do hloubky problematiku on line reklamy, jejího plánování, vyhodnocování, měření dopadu a účinnosti, přehled pojmů, definic a nástrojů reklamního působení, zasvěcený výklad reklamních trendů v této oblasti. Kniha je určena především manažerům, mediálním plánovačům a nákupčím reklamy, provozovatelům on line služeb, mediálním pracovníkům, marketingovým manažerům a ředitelům. Podává přehled mediálních egentur působících v České republice pro reklamu na Internetu, stejně jako přehled nejdůležitějších pojmů, definic, metod měření apod. pro on line reklamu. Součástí knihy je rozsáhlá faktografická příloha a velké množství grafů, tabulek a ukázek www stránek Zdroj anotace: Web obalkyknih.czLoading…
Number of the records: 1