Number of the records: 1  

Staří psi a nové triky, aneb, O tvořivosti a spolupráci

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Bennis, Warren G., 1925- - Author
    Vyd. 1. - Praha : Management Press, 2001 - 175 s.
    ISBN 80-7261-045-7
    Knihovna světového managementu
     podnikání
    tvořivost vedení lidí
     příručky
    Call numberC 304.155
    Umístění 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    Staří psi a nové triky, aneb, O tvořivosti a spolupráci
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 304.155   

    Title statementStaří psi a nové triky, aneb, O tvořivosti a spolupráci / Warren Bennis ; [z anglického originálu ... přeložil Aleš Lisa]
    Main entry-name Bennis, Warren G., 1925- (Author)
    Edition statementVyd. 1.
    Issue dataPraha : Management Press, 2001
    Phys.des.175 s.
    ISBN80-7261-045-7
    National bibl. num.cnb001024162
    Edition Knihovna světového managementu
    NoteObsahuje rejstřík
    OriginalOld dogs, new tricks
    Subj. Headingstvořivost * vedení lidí
    Subj. Headings podnikání
    Form, Genre příručky
    UDC 005 , 316.6 , 658 , 658.3
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    Document kindBOOKS
    Staří psi a nové triky, aneb, O tvořivosti a spolupráci
    V dnešním dynamicky proměnlivém podnikatelském světě, ve světě, v němž dnes a denně silnější „pohlcují“ slabší, je nezbytné, aby si všichni manažeři bez ohledu na své postavení osvojili nové způsoby práce založené na týmové spolupráci a kreativitě. Přestože tato skutečnost platí pro všechny, více než kohokoli jiného se týká „starých psů“, často zvyklých na stereotypní jednání a „osvědčené“ metody řízení nerespektující nové požadavky, které s sebou přinášejí tržní ekonomika a prostředí tvrdé konkurence. Tito lidé nezřídka reagují na změny negativně, považují je za něco, co ohrožuje jejich postavení a bezpečí. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.