Number of the records: 1
Využití principů marketingové koncepce úplné spokojenosti zákazníka (TCS) pro rozvoj podniku
book
Šimberová, Iveta, 1963- - Author
V Brně : Vysoké učení technické, 2003 - 32 s. : il. ; 21 cm
ISBN 80-214-2350-1
Vědecké spisy Vysokého učení technického v Brně. Edice PhD Thesis;
marketing prodej
studieCall number C 310.608 Umístění Title statement Využití principů marketingové koncepce úplné spokojenosti zákazníka (TCS) pro rozvoj podniku : zkrácená verze PhD Thesis / Iveta Šimberová Main entry-name Šimberová, Iveta, 1963- (Author) Issue data V Brně : Vysoké učení technické, 2003 Phys.des. 32 s. : il. ; 21 cm ISBN 80-214-2350-1 National bibl. num. cnb001243847 Ser.statement/add.entry Vysoké učení technické v Brně. Vědecké spisy. Edice PhD Thesis ; sv. 176 Internal Bibliographies/Indexes Note Obsahuje bibliografii Language note Souhrn anglicky Another responsib. Vysoké učení technické v Brně. Ústav ekonomiky a managementu (Publisher)
Subj. Headings marketing * prodej Form, Genre studie UDC 005 , 658.8 Country Česko Language čeština Document kind BOOKS Loading…
Number of the records: 1