Number of the records: 1
Základy marketingu
Svobodová, Hana, 1956-2011 - Author
2. vyd. - Ostrava : Vysoká škola báňská - Technická univerzita, 2003 - 81 s. : il.
ISBN 80-248-0445-X
marketing
učebnice vysokých školCall number S 29.793/1 Umístění Title statement Základy marketingu. I., Úvod do problematiky / Hana Svobodová Main entry-name Svobodová, Hana, 1956-2011 (Author) Edition statement 2. vyd. Issue data Ostrava : Vysoká škola báňská - Technická univerzita, 2003 Phys.des. 81 s. : il. ISBN 80-248-0445-X Note Nad názvem: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta. Určeno pro posluchače 1. roč. EkF Internal Bibliographies/Indexes Note Obsahuje bibliografii Another responsib. Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakulta (Publisher)
Subj. Headings marketing Form, Genre učebnice vysokých škol Conspect 339 - Obchod UDC 339.138 , 339.1 , 658.8 Country Česko Language čeština Document kind BOOKS Loading…
Number of the records: 1