Number of the records: 1  

Praktické využití aktivizačních metod ve výuce

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Kotrba, Tomáš - Author
    Vyd. 1. - Brno : Společnost pro odbornou literaturu - Barrister & Principal, 2007 - 186 s. : il. ; 23 cm
    ISBN 978-80-87029-12-1 (brož.)
      Lacina, Lubor, - Author
     vzdělávací systémy  střední školy  inovace ve vzdělávání  vyučovací metody  kooperativní učení  učitel a žák
    aktivizační metody ve výuce
     metodické příručky
    Call numberC 327.881
    Umístění 37.09 - Organizace výuky a vzdělávání. Školní budovy a zařízení
    Praktické využití aktivizačních metod ve výuce
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) vypůjčeno (do *08.11.2024)C 327.881   

    Title statementPraktické využití aktivizačních metod ve výuce / Tomáš Kotrba, Lubor Lacina
    Main entry-name Kotrba, Tomáš (Author)
    Edition statementVyd. 1.
    Issue dataBrno : Společnost pro odbornou literaturu - Barrister & Principal, 2007
    Phys.des.186 s. : il. ; 23 cm
    ISBN978-80-87029-12-1 (brož.)
    National bibl. num.cnb001726659
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii a rejstřík
    Another responsib. Lacina, Lubor, 1969- (Author)
    Subj. Headingsaktivizační metody ve výuce
    Subj. Headings vzdělávací systémy - Česko * střední školy - Česko * inovace ve vzdělávání - Česko * vyučovací metody - Česko * kooperativní učení - Česko * učitel a žák - Česko
    Form, Genre metodické příručky
    Conspect37.09 - Organizace výuky a vzdělávání
    UDC 37.091.31-048.87 , 37.09 , 373.5/.6+377.1/.3 , 37.0:001.895 , 37.091.3 , 37.064.2 , (437.3) , (072)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru37.09 - Organizace výuky a vzdělávání. Školní budovy a zařízení
    Document kindBOOKS
    Praktické využití aktivizačních metod ve výuce
    Aktivizační metody kladou důraz na samostatnou práci studentů a jejich kooperaci s učitelem, což vede k jejich vyšší participaci ve výuce. Primárním cílem těchto metod je přeměna pasivních studentů (posluchačů) v partnery, kteří se přímou zkušeností naučí mnohem více než při jednostranném použití tradičních frontálních výukových metod. Kniha se zabývá aktivizačními metodami, jež autoři nepopisují pouze z teoretického hlediska. Najdete v ní příklady z praxe, praktické návody a doporučení k realizaci jednotlivých metod. Cílem autorů bylo napsat „učitelskou příručku“, která podpoří proces zavádění a využívání aktivizačních metod na školách všech stupňů v České republice. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.