Number of the records: 1  

Cestovní ruch - podnikatelské principy a příležitosti v praxi

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Ryglová, Kateřina - Author
    1. vyd. - Praha : Grada, 2011 - 213 s. : il., mapy ; 24 cm
    ISBN 978-80-247-4039-3 (brož.)
      Burian, Michal, - Author   Vajčnerová, Ida, - Author
     cestovní ruch  cestovní ruch  management cestovního ruchu  marketing cestovního ruchu
     příručky
    Call numberC 344.512
    Umístění 338.3/.4 - Výroba a služby podle odvětví. Cestovní ruch
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 344.512   

    Title statementCestovní ruch - podnikatelské principy a příležitosti v praxi / Kateřina Ryglová, Michal Burian, Ida Vajčnerová
    Main entry-name Ryglová, Kateřina (Author)
    Edition statement1. vyd.
    Issue dataPraha : Grada, 2011
    Phys.des.213 s. : il., mapy ; 24 cm
    ISBN978-80-247-4039-3 (brož.)
    National bibl. num.cnb002219609
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografie
    Language noteAnglické resumé
    Another responsib. Burian, Michal, 1957- (Author)
    Vajčnerová, Ida, 1967- (Author)
    Subj. Headings cestovní ruch * cestovní ruch - Česko * management cestovního ruchu * marketing cestovního ruchu
    Form, Genre příručky
    Conspect338.3/.4 - Hospodářská a výrobní odvětví
    UDC 338.48 , 658.114 , 338.486 , 338.487:658.8 , (437.3) , (035)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru338.3/.4 - Výroba a služby podle odvětví. Cestovní ruch
    Document kindBOOKS
    Cestovní ruch - podnikatelské principy a příležitosti v praxi
    Cestovní ruch - podnikatelské principy a příležitosti v praxi
    Prakticky zaměřená publikace s mnoha příklady je určena zejména podnikatelům v cestovním ruchu, pracovníkům veřejné správy a vzhledem k tomu, že představuje i teoretická východiska, tak i studentům středních a vysokých škol. Kniha pojednává o jednotlivých oblastech cestovního ruchu (CR): počínaje ubytovacími a stravovacími službami přes dopravní služby až po služby průvodců a cestovní kanceláře a agentury. Dále se věnuje řízení destinace a financování rozvoje CR a legislativním podmínkám CR, aplikuje principy marketing managementu do cestovního ruchu a přibližuje specifické techniky a formy CR. Čtivá publikace shrnuje všechny důležité oblasti cestovního ruchu (teoretické východisko plus praktická aplikace) a poskytuje tak čtenářům komplexní přehled od obecných zákonitostí až po specifické nástroje řízení cestovního ruchu. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.