Number of the records: 1
Tomandl, Jan, 1980- - Author
Brno : Computer Press, 2011 - 296 s. : il. ; 23 cm
ISBN 978-80-251-3457-3 (brož.)
masmédia public relations mediální komunikace
media relations
monografieCall number C 344.644 Umístění 316.774 - Masmédia. Komunikační média Title statement Jak účinně oslovit média : media relations v podnikání, správě, kultuře i neziskovém sektoru / Jan Tomandl Portion of title Media relations v podnikání, správě, kultuře i neziskovém sektoru Main entry-name Tomandl, Jan, 1980- (Author) Issue data Brno : Computer Press, 2011 Phys.des. 296 s. : il. ; 23 cm ISBN 978-80-251-3457-3 (brož.) National bibl. num. cnb002224914 Internal Bibliographies/Indexes Note Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík Subj. Headings media relations Subj. Headings masmédia * public relations * mediální komunikace Form, Genre monografie Conspect 316.4/.7 - Sociální interakce UDC 316.772.4 , 659.4 , 316.774 , (048.8) Country Česko Language čeština Ve volném výběru 316.774 - Masmédia. Komunikační média Document kind BOOKS Autor, dlouholetý zkušený novinář, vás naučí zaručené postupy, které budete ve styku s médii a novináři opravdu potřebovat. Výklad plný příkladů z praxe doplňují svými komentáři také aktivní novináři a tiskoví mluvčí. Dozvíte se, jaké metody a přístupy jsou úspěšné a které naopak vedou k jistému neúspěchu. Vyvarujete se tak chyb a snadněji dosáhnete nejlepších možných výsledků. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czLoading…
Number of the records: 1