Number of the records: 1
Kvalita počáteční čtenářské gramotnosti
Švrčková, Marie - Author
Vyd. 1. - Ostrava : Ostravská univerzita, Pedagogická fakulta, 2011 - 242, [55] s. : il. ; 24 cm
ISBN 978-80-7464-020-9 (brož.) :
21. století
základní vzdělávání základní vzdělávání čtenářská gramotnost čtení vyučovací metody pedagogický výzkum
monografie výzkumné zprávyCall number C 346.655 Umístění 028 - Čtení. Čtenářství Title statement Kvalita počáteční čtenářské gramotnosti : výzkumná analýza a popis soudobého stavu / [Marie Švrčková] Main entry-name Švrčková, Marie (Author) Edition statement Vyd. 1. Issue data Ostrava : Ostravská univerzita, Pedagogická fakulta, 2011 Phys.des. 242, [55] s. : il. ; 24 cm ISBN 978-80-7464-020-9 (brož.) : Kč 150,00 National bibl. num. cnb002269741 Note Na rubu tit. s.: Pedagogická fakulta Ostravské univerzitě v Ostravě, katedra pedagogicky primárního a alternativního vzdělávání. Část. tištěno napříč. 200 výt. Internal Bibliographies/Indexes Note Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík Language note Anglické resumé Another responsib. Ostravská univerzita. Katedra pedagogiky primárního a alternativního vzdělávání (Other)
Subj. Headings 21. století * základní vzdělávání - Česko - 21. století * základní vzdělávání - země Evropské unie - 21. století * čtenářská gramotnost * čtení * vyučovací metody * pedagogický výzkum Form, Genre monografie * výzkumné zprávy Conspect 028 - Čtení. Četba UDC 373.3 , 028.1 , 37.016:028-028.31 , 37.091.3 , 37.012 , (437.3) , (4) , (048.8) , (047.31) Country Česko Language čeština Ve volném výběru 028 - Čtení. Čtenářství Document kind BOOKS Text publikace představuje popis soudobého stavu výuky počátečního čtení v primární škole v období po transformaci kurikula základního vzdělávání (po roce 2007) a zároveň prezentuje výzkumnou analýzu kvality počáteční čtenářské gramotnosti žáků, jež byla provedena na základě vybraných pedagogických didaktických hledisek. Předkládaná práce nahlíží na problematiku kvality počáteční čtenářské gramotnosti v kontinuitě s fenoménem kompetencí. Strukturu publikace tvoří: 1. část teoretického konceptu vymezující základní pojmosloví řešené problematiky. 2. část popisuje realizaci a výsledky výzkumného záměru řešené oblasti. Zdroj anotace: SKAT - Souborný katalogLoading…
Number of the records: 1