Number of the records: 1  

50 supertriků pro děti jak na matematiku

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Rooney, Anne, 1959- - Author
    Vyd. 1. - Praha : Fortuna Libri, 2012 - 191 s. : il. ; 21 cm
    ISBN 978-80-7321-621-4 (váz.)
    Fortuna teen
     matematika
     populárně-naučné publikace  publikace pro děti
    Call numberC 348.884
    Umístění 51 - Matematika. Teoretická matematika
    50 supertriků pro děti jak na matematiku
    BranchPlaceInfoSignature
    Na Sadech - dětské vypůjčeno (do 15.11.2024)C 348.884 b   
    Rožnov k vypůjčeníC 348.884 R   

    Title statement50 supertriků pro děti jak na matematiku / Anne Rooney ; [překlad Daniel Amcha]
    Portion of titleJak na matematiku
    Main entry-name Rooney, Anne, 1959- (Author)
    Edition statementVyd. 1.
    Issue dataPraha : Fortuna Libri, 2012
    Phys.des.191 s. : il. ; 21 cm
    ISBN978-80-7321-621-4 (váz.)
    National bibl. num.cnb002368819
    Edition Fortuna teen
    NotePřeloženo z angličtiny. Terminologický slovník. Obsahuje rejstřík
    Original50 Amazing Things Kids Need To Know About Mathematick [i.e. Mathematics]
    Subj. Headings matematika
    Form, Genre populárně-naučné publikace * publikace pro děti
    Conspect51 - Matematika
    0/9-053.2 - Literatura pro děti a mládež (naučná)
    UDC 51 , (0.053.2) , (0.062)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru51 - Matematika. Teoretická matematika
    Document kindBOOKS
    50 supertriků pro děti jak na matematiku
    Jak vyřešit nejtěžší příklady? Můžeš si spočítat, jak se dá zbohatnout? Jak rozlousknout šifru? Jestli si o matematice myslíš, že spíše než pouhé diagramy, příklady a tabulky je o cestování v čase, čti dál! Dozvíš se, jak se pomocí matematiky můžeš stát popovou hvězdou, jak myslet jako robot, jak se stát pirátem, jak zvítězit v loterii či jak si pořídit miliony bratrů. Tato knížka nabízí řadu možností, jak se pohodlně a snadno doma naučíš matematiku tak, že to nandáš i učitelce! Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.