Number of the records: 1  

50 tajemství přesvědčování

  1. SYS0530439
    LBL
      
    01523nam-a2200457-a-4500
    003
      
    CZ-CbJVK
    005
      
    20240529222535.9
    007
      
    ta
    008
      
    140710s2014----xr-----e-f----001-0-cze--
    015
      
    $a cnb002608084
    020
      
    $a 978-80-265-0259-3 (brož.)
    035
      
    $a (OCoLC)892781245
    040
      
    $a OLA001 $b cze $d ABA001
    041
    1-
    $a cze $h eng
    072
    -7
    $a 316.4/.7 $x Sociální interakce $2 Konspekt $9 18
    080
      
    $a 316.776.33 $2 MRF
    080
      
    $a 159.955.5 $2 MRF
    080
      
    $a 316.77:81'42 $2 MRF
    080
      
    $a 316.454.54 $2 MRF
    080
      
    $a (035) $2 MRF
    100
    1-
    $a Goldstein, Noah J. $7 osa2014834543 $4 aut
    245
    10
    $a 50 tajemství přesvědčování / $c Noah J. Goldstein, Steve J. Martin a Robert B. Cialdini ; [překlad Vít Prokůpek]
    246
    3-
    $a Padesát tajemství přesvědčování
    250
      
    $a 1. vyd.
    260
      
    $a Brno : $b BizBooks, $c 2014
    300
      
    $a 240 s. ; $c 21 cm
    500
      
    $a Přeloženo z angličtiny
    504
      
    $a Obsahuje bibliografické odkazy a rejstřík
    520
    3-
    $a Ať jste manažer, právnička, zdravotník, servírka, obchodník, učitel nebo máte úplně jinou profesi, kniha je napsána tak, aby vám pomohla stát se mistry přesvědčování. Stačí, když porozumíte psychologii přesvědčování a budete využívat techniky a strategie, které jsou vědecky prověřené a účinné. Autoři v knize odhalují, jak přesvědčovací strategie fungují v různém kontextu. Zaměřují se nejen na pracoviště, ale také na osobní interakce v roli rodiče, souseda nebo kamaráda. Rady, které poskytují, jsou praktické, orientované na činy, etické a snadno proveditelné. Dozvíte se: - která kancelářská pomůcka vám zajistí větší přesvědčivost - proč by se restaurace měly zbavit košíků s bonbóny - jak si jednoduchou otázkou zajistíte dramaticky vyšší podporu svých myšlenek - jaké skryté riziko hrozí nejchytřejšímu člověku v místnosti - jakou roli hraje v přesvědčování kofein Pokud se do tématu budete chtít ponořit hlouběji, doporučujeme vám knihu Roberta Cialdiniho Vliv: síla přesvědčování a manipulace. Autor v ní mnohem podrobněji popisuje šest základních principů společenského vlivu, kterými jsou reciprocita, stálost, sociální vliv, sympatie, autorita a nedostatek. O autorech Dr. Noah J. Goldstein působí jako pedagog na The University of Chicago Graduate School of Business. Jeho vědecký výzkum a texty byly publikovány v mnoha předních časopisech věnovaných psychologii a podnikání. Steve J. Martin je ředitelem společnosti Influence at Work (Spojené království) a poskytuje trénink a poradenské služby založené na strategiích popsaných v knize. Dr. Robert B. Cialdini je profesorem psychologie a marketingu na Arizona State University. Je nejcitovanějším expertem na světě v oblasti ovlivňování a přesvědčování a autorem průkopnické knihy Vliv, které se prodalo přes milion kusů. $c okcz $u https://www.obalkyknih.cz/view?isbn=9788026502593 $2 Web obalkyknih.cz
    650
    07
    $a persuaze $7 ph124053 $2 czenas
    650
    07
    $a rozhodování $7 ph125259 $2 czenas
    650
    07
    $a komunikační dovednosti $7 ph180925 $2 czenas
    650
    07
    $a sociální interakce $7 ph125790 $2 czenas
    655
    -7
    $a příručky $7 fd133209 $2 czenas
    700
    1-
    $a Martin, Steve J. $7 osa2014834550 $4 aut
    700
    1-
    $a Cialdini, Robert B., $d 1945- $7 xx0078345 $4 aut
    765
    0-
    $t Yes! $9 Česky
    910
      
    $a CBA001
    FMT
      
    BK

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.