Number of the records: 1
SYS 0530439 LBL 01523nam-a2200457-a-4500 003 CZ-CbJVK 005 20240529222535.9 007 ta 008 140710s2014----xr-----e-f----001-0-cze-- 015 $a cnb002608084 020 $a 978-80-265-0259-3 (brož.) 035 $a (OCoLC)892781245 040 $a OLA001 $b cze $d ABA001 041 1-
$a cze $h eng 072 -7
$a 316.4/.7 $x Sociální interakce $2 Konspekt $9 18 080 $a 316.776.33 $2 MRF 080 $a 159.955.5 $2 MRF 080 $a 316.77:81'42 $2 MRF 080 $a 316.454.54 $2 MRF 080 $a (035) $2 MRF 100 1-
$a Goldstein, Noah J. $7 osa2014834543 $4 aut 245 10
$a 50 tajemství přesvědčování / $c Noah J. Goldstein, Steve J. Martin a Robert B. Cialdini ; [překlad Vít Prokůpek] 246 3-
$a Padesát tajemství přesvědčování 250 $a 1. vyd. 260 $a Brno : $b BizBooks, $c 2014 300 $a 240 s. ; $c 21 cm 500 $a Přeloženo z angličtiny 504 $a Obsahuje bibliografické odkazy a rejstřík 520 3-
$a Ať jste manažer, právnička, zdravotník, servírka, obchodník, učitel nebo máte úplně jinou profesi, kniha je napsána tak, aby vám pomohla stát se mistry přesvědčování. Stačí, když porozumíte psychologii přesvědčování a budete využívat techniky a strategie, které jsou vědecky prověřené a účinné. Autoři v knize odhalují, jak přesvědčovací strategie fungují v různém kontextu. Zaměřují se nejen na pracoviště, ale také na osobní interakce v roli rodiče, souseda nebo kamaráda. Rady, které poskytují, jsou praktické, orientované na činy, etické a snadno proveditelné. Dozvíte se: - která kancelářská pomůcka vám zajistí větší přesvědčivost - proč by se restaurace měly zbavit košíků s bonbóny - jak si jednoduchou otázkou zajistíte dramaticky vyšší podporu svých myšlenek - jaké skryté riziko hrozí nejchytřejšímu člověku v místnosti - jakou roli hraje v přesvědčování kofein Pokud se do tématu budete chtít ponořit hlouběji, doporučujeme vám knihu Roberta Cialdiniho Vliv: síla přesvědčování a manipulace. Autor v ní mnohem podrobněji popisuje šest základních principů společenského vlivu, kterými jsou reciprocita, stálost, sociální vliv, sympatie, autorita a nedostatek. O autorech Dr. Noah J. Goldstein působí jako pedagog na The University of Chicago Graduate School of Business. Jeho vědecký výzkum a texty byly publikovány v mnoha předních časopisech věnovaných psychologii a podnikání. Steve J. Martin je ředitelem společnosti Influence at Work (Spojené království) a poskytuje trénink a poradenské služby založené na strategiích popsaných v knize. Dr. Robert B. Cialdini je profesorem psychologie a marketingu na Arizona State University. Je nejcitovanějším expertem na světě v oblasti ovlivňování a přesvědčování a autorem průkopnické knihy Vliv, které se prodalo přes milion kusů. $c okcz $u https://www.obalkyknih.cz/view?isbn=9788026502593 $2 Web obalkyknih.cz 650 07
$a persuaze $7 ph124053 $2 czenas 650 07
$a rozhodování $7 ph125259 $2 czenas 650 07
$a komunikační dovednosti $7 ph180925 $2 czenas 650 07
$a sociální interakce $7 ph125790 $2 czenas 655 -7
$a příručky $7 fd133209 $2 czenas 700 1-
$a Martin, Steve J. $7 osa2014834550 $4 aut 700 1-
$a Cialdini, Robert B., $d 1945- $7 xx0078345 $4 aut 765 0-
$t Yes! $9 Česky 910 $a CBA001 FMT BK Citation
Number of the records: 1