Number of the records: 1
Thompson, Don - Author
Vyd. 1. - Zlín : Kniha Zlín, 2014 - 360 s., [8] s. obr. příl. : barev. il. ; 19 cm
ISBN 978-80-7473-160-0 (brož.) :
Tema ;
20.-21. století
obchod s uměním umělecké aukce aukční síně umění a společnost výtvarné umění
esejeCall number C 359.378 Umístění 7.07 - Osoby v umění. Umělci, umělkyně obecně. Sběratelé Title statement Supermodelka a krabice Brillo : zákulisní příběhy a prapodivné zákony ekonomiky současného umění / Don Thompson ; [z anglického originálu ... přeložila Martina Neradová] Main entry-name Thompson, Don (Author) Edition statement Vyd. 1. Issue data Zlín : Kniha Zlín, 2014 Phys.des. 360 s., [8] s. obr. příl. : barev. il. ; 19 cm ISBN 978-80-7473-160-0 (brož.) : 369.00 Kč National bibl. num. cnb002538882 Edition Tema (Kniha Zlín) ; 19 Note Obsahuje rejstřík Original Supermodel and the brillo box Subj. Headings 20.-21. století * obchod s uměním - 20.-21. století * umělecké aukce - 20.-21. století * aukční síně - 20.-21. století * umění a společnost - 20.-21. století * výtvarné umění - 20.-21. století Form, Genre eseje Conspect 7.01/.09 - Umění UDC 7.074/.075 , 72/76.075 , 7.074:061.2 , 7.011+316.72/.75 , 72/76 , (0:82-4) Country Česko Language čeština Ve volném výběru 7.07 - Osoby v umění. Umělci, umělkyně obecně. Sběratelé Document kind BOOKS Jak je možné, že se vosková figurína bývalé supermodelky prodala bezmála za dva a půl milionu dolarů? Jak se mění postavení aukčních síní a galerií v době pokračující digitalizace? Na tyto i další otázky vám odpoví kniha Supermodelka a krabice Brillo, která je pokračováním bestselleru Dona Thompsona Jak prodat vycpaného žraloka za 12 milionů dolarů (česky KNIHA ZLÍN, 2010) a jako taková si jistě získá každého čtenáře se zájmem o moderní umění. Don Thompson opět nahlíží do zákulisí světového trhu s uměním, jehož ceny zaznamenaly raketový růst pouhé dva roky po pádu banky Lehman Brothers a vypuknutí ekonomické krize, a zamýšlí se nad tím, nakolik tento vzestup ovlivnily ekonomické zákonitosti a marketingové strategie, nakolik peníze podmiňují společenský status, i nad fenoménem celebrit. Svou pronikavou, humorem okořeněnou analýzu opírá o vlastní výzkum a rozhovory se zástupci aukčních síní a obchodníky s uměním z celého světa od New Yorku přes Abú Dhabí až po Peking.„Psáno živě, se zápalem a neústupností – kniha, kterou je radost číst.“The Financial Times„Poutavá a soustředěná analýza hráčů na trhu s uměním.“Publishers Weekly O autorovi Don Thompson je ekonom a sběratel současného umění. Jako profesor obchodu a podnikání se zaměřením na marketingovou strategii působil na London School of Economics, Harvard Business School a v současné době na York University v Torontu. Je autorem nebo spoluautorem devíti knih o marketingu a ekonomice. Žije v Londýně a v Torontu. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czLoading…
Number of the records: 1