Number of the records: 1  

Paměť a projektové vyučování v dějepise

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Havlůjová, Hana, 1976- - Author
    Vyd. 1. - Praha : Ústav pro studium totalitních režimů, 2014 - 249 s. : il. (převážně barev.), portréty, faksim. ; 23 cm
    ISBN 978-80-87912-12-6
      Najbert, Jaroslav, - Author
     dějepis  studium a výuka  předmětová didaktika  sociální paměť  projektové vyučování  orální historie
     kolektivní monografie
    Call numberC 360.593
    Umístění 37.09 - Organizace výuky a vzdělávání. Školní budovy a zařízení
    Paměť a projektové vyučování v dějepise
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) vypůjčeno (do 06.11.2024)C 360.593   

    Title statementPaměť a projektové vyučování v dějepise / Hana Havlůjová, Jaroslav Najbert a kolektiv
    Main entry-name Havlůjová, Hana, 1976- (Author)
    Edition statementVyd. 1.
    Issue dataPraha : Ústav pro studium totalitních režimů, 2014
    Phys.des.249 s. : il. (převážně barev.), portréty, faksim. ; 23 cm
    ISBN978-80-87912-12-6
    National bibl. num.cnb002634918
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
    Language noteAnglické resumé
    Another responsib. Najbert, Jaroslav, 1987- (Author)
    Subj. Headings dějepis * studium a výuka * předmětová didaktika * sociální paměť * projektové vyučování * orální historie
    Form, Genre kolektivní monografie
    Conspect93/94 - Dějiny (obecně)
    UDC 37.091.3 , 37.091.313 , 93/94 , 37.016.026 , 316.6:159.953 , 930.2-028.16
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru37.09 - Organizace výuky a vzdělávání. Školní budovy a zařízení
    Document kindBOOKS
    Paměť a projektové vyučování v dějepise
    Kniha hledí na projektovou výuku v širších souvislostech bádání o paměti. Jaké účinné metody nabízí dějepisné projekty? Metodika staví na zkušenostech učitelů, kteří projektovou výuku realizovali v rámci projektu D21. Metodika vychází se současné situace, kdy historická kultura i škola procházejí proměnou a do výuky vstupují nové prvky (filmová kultura, nová média, aj.). Není naším cílem nové kontexty vylučovat, chceme je naopak využít k naplnění cílů, jež by si moderní společenskovědní výuka měla klást Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.