Number of the records: 1
The place and role of social networks in personnel markenting
Szarková, Miroslava, 1951- - Author
79 stran : ilustrace ; 22 cm
ISBN 978-80-7556-045-2
Matkovčíková, Natália - Author Beláňová, Benita - Author Buday, Maroš - Translator
personální marketing informační a komunikační technologie sociální média
monografieCall number C 389.685 Umístění Title statement The place and role of social networks in personnel markenting / Miroslava Szarková, Natália Matkovčíková, Benita Beláňová ; translator: Maroš Buday Main entry-name Szarková, Miroslava, 1951- (Author) Publication České Budějovice : Vysoká škola evropských a regionálních studií, z.ú., 2019 Phys.des. 79 stran : ilustrace ; 22 cm ISBN 978-80-7556-045-2 National bibl. num. cnb003124404 Note 100 výtisků Internal Bibliographies/Indexes Note Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy Another responsib. Matkovčíková, Natália (Author)
Beláňová, Benita (Author)
Buday, Maroš (Translator)
Subj. Headings personální marketing * informační a komunikační technologie * sociální média Form, Genre monografie Conspect 005 - Management. Řízení UDC 005.95/.96:658.8 , 004+621.39 , 316.774:004.738 , (048.8) Country Česko Language angličtina Document kind BOOKS Loading…
Number of the records: 1