Number of the records: 1
Elektronizace výuky práva
Cvrček, František, 1956- - Author
První vydání - vi, 120 stran ; 21 cm
ISBN 978-80-261-0981-5
Novák, František, - Author Beran, Karel, - Author Dostalík, Petr, - Author Urban, Michal, - Author Hatina, Viktor - Author Šejvl, Michal, - Author
právo studium a výuka digitalizace odborné texty právní informatika právní informační systémy
kolektivní monografieCall number C 400.260 Umístění 34 - Právo. Soudnictví Title statement Elektronizace výuky práva / František Cvrček, František Novák, Karel Beran, Petr Dostalík, Michal Urban, Viktor Hatina, Michal Šejvl Main entry-name Cvrček, František, 1956- (Author) Edition statement První vydání Publication Plzeň : Západočeská univerzita v Plzni, 2020 Phys.des. vi, 120 stran ; 21 cm ISBN 978-80-261-0981-5 National bibl. num. cnb003318224 Note Nad názvem: Západočeská univerzita v Plzni, Fakulta právnická Internal Bibliographies/Indexes Note Obsahuje bibliografické odkazy a rejstřík Language note České a anglické resumé Another responsib. Novák, František, 1953-2022 (Author)
Beran, Karel, 1975- (Author)
Dostalík, Petr, 1979- (Author)
Urban, Michal, 1980- (Author)
Hatina, Viktor (Author)
Šejvl, Michal, 1974- (Author)
Another responsib. Západočeská univerzita. Právnická fakulta (Publisher)
Subj. Headings právo * studium a výuka - Česko * digitalizace - Česko * odborné texty * právní informatika - Česko * právní informační systémy - Česko Form, Genre kolektivní monografie Conspect 34 - Právo UDC 34 , 37.091.3 , 004 , 81'42'373.46 , 34:007 , [007+004]:34 , (437.3) , (048.8:082) Country Česko Language čeština Ve volném výběru 34 - Právo. Soudnictví Document kind BOOKS Monografie Elektronizace výuky práva shrnuje dosavadní poznatky s využíváním digitálních technologii na Fakultě právnické Západočeské univerzity v Plzni, Právnické fakultě Univerzity Karlovy a Ústavu státu a práva AV ČR. Ačkoliv všichni autoři podporují digitalizací výuky, jejich názory na její provedení se různí, což považujeme za pozitivní. Podobně je tomu i u studentů, jak ukazují výsledky průzkumu prováděného kolegy z pražské právnické fakulty. Digitalizace je sice nezvratný a v zásadě pozitivní proces, který ovšem současně přináší do výuky tak zásadní změny, že zatím se s nimi obtížně vyrovnávají jak studenti, tak učitelé. Autoři upozorňují i na negativní trendy, které zejména s povrchní digitalizací souvisí. Společné mínění autorů vychází z teze, že digitalizovat má smysl tam, kde digitalizace skutečně zvýší kvalitu výuky práva. Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBULoading…
Number of the records: 1