Number of the records: 1  

Efektivní marketing


  1.  Ali, Moi - Author
    Vyd. 1. - Praha : Slovart, 2003 - 72 s. : barev. il. ; 19 cm
    ISBN 80-7209-384-3
    Základy pro manažery
     marketing
     příručky
    Efektivní marketing
    Title statementEfektivní marketing / Moi Ali ; [z anglického originálu ... přeložil Jan Heller]
    Main entry-name Ali, Moi (Author)
    Edition statementVyd. 1.
    Issue dataPraha : Slovart, 2003
    Phys.des.72 s. : barev. il. ; 19 cm
    ISBN80-7209-384-3
    National bibl. num.cnb001252339
    Edition Základy pro manažery
    NoteK DISPOZICI POUZE V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje rejstřík
    OriginalMarketing effectively
    Subj. Headings marketing
    Form, Genre příručky
    Conspect658 - Řízení a správa podniku
    UDC 658.8 , (035)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Document kindBOOKS
    Efektivní marketing
    Příručka poskytuje praktické rady, které by měly napomoci rozvinout efektivní marketingové dovednosti. Jednoduché testy, tabulky, srozumitelný text a ilustrace pokrývají všechny stránky týkající se plánování, průzkumu trhu a marketingové strategie. Zdroj anotace: Městská knihovna v Praze
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.