Number of the records: 1  

Bez loga

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Klein, Naomi, 1970- - Author
    1. vyd. - Praha : Argo ; Dokořán, 2005 - 510 s. : il. ; 24 cm
    ISBN 80-7203-671-8, ISBN 80-7363-010-9
    Zip ;
      Kaas, Pavel, - Translator
     nadnárodní společnosti  obchodní značky  globalizace  veřejné mínění  antiglobalizační hnutí
     studie
    Call numberC 318.017
    Umístění 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    Bez loga
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( příruční sklad )k vypůjčeníC 318.017   
    Lidická ( studovna ) jen prezenčněC 318.017 v1   

    Title statementBez loga / Naomi Kleinová ; [přeložil Pavel Kaas]
    Main entry-name Klein, Naomi, 1970- (Author)
    Edition statement1. vyd.
    Issue dataPraha : Argo ; Dokořán, 2005
    Phys.des.510 s. : il. ; 24 cm
    ISBN80-7203-671-8
    80-7363-010-9
    National bibl. num.cnb001575873
    Edition Zip (Argo : Dokořán)
    NotePřeloženo z angličtiny
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
    OriginalNo logo
    Another responsib. Kaas, Pavel, 1969- (Translator)
    Subj. Headings nadnárodní společnosti - politické aspekty * obchodní značky - politické aspekty * globalizace * veřejné mínění * antiglobalizační hnutí
    Form, Genre studie
    Conspect339.7/.9 - Světová ekonomika a mezinárodní finance
    UDC 334.726 , 658.626 , 32 , 316.422 , 316.65 , 323.22/.26:316.422 , (048.8)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    Document kindBOOKS
    Bez loga
    Rozsáhlá a exaktními statistickými údaji podpořená studie o podobách moderního marketingu. Kleinová ve čtyřech oddílech své práce (Bez prostoru, Bez volby, Bez práce, Bez loga) demaskuje praktiky soudobého reklamního průmyslu, ukazuje, jak ve dvacátém století rostl význam, který hrála v propagaci výrobku rádoby prestižní značka – až do té míry, že značka zastínila výrobek a stala se sama dobře prodejným a draze placeným artiklem. Popisuje zaměstnanecké praktiky nadnárodních korporací, zejména to, jak těží z levné pracovní síly v zemích třetího světa, a bezostyšnost, s jakou si reklama přivlastňuje veřejný prostor. Kniha překvapí zejména odhalením skutečného rozměru a dosahu obchodních a reklamních praktik, kterým jsme dnes a denně vystaveni. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.