Number of the records: 1
Francie
book
Machková, Hana - Author
Vyd. 1. - V Praze : Vysoká škola ekonomická, 2001 - 41 s. : il. ; 21 cm
ISBN 80-245-0209-7
Aktuální otázky mezinárodního obchodu ;
mezinárodní marketing
příručkyCall number C 302.586 Umístění Title statement Francie : vybrané problémy marketingu na francouzském trhu / Hana Machková Additional Variant Titles Francie - vybrané problémy marketingu na francouzském trhu Main entry-name Machková, Hana (Author) Edition statement Vyd. 1. Issue data V Praze : Vysoká škola ekonomická, 2001 Phys.des. 41 s. : il. ; 21 cm ISBN 80-245-0209-7 National bibl. num. cnb001029390 Edition Aktuální otázky mezinárodního obchodu Note 200 výt.. Nad názvem: VŠE, Katedra mezinárodního obchodu, Fakulta mezinárodních vztahů Internal Bibliographies/Indexes Note Obsahuje bibliografii Users/Intended Audience Note Určeno pro studium na VŠE Praha Another responsib. Vysoká škola ekonomická v Praze. Katedra mezinárodního obchodu
Subj. Headings mezinárodní marketing - Francie Form, Genre příručky Conspect 339.5 - Zahraniční obchod. Mezinárodní obchod UDC 658.8:339.564 , (44) , (035) Country Česko Language čeština Document kind BOOKS Loading…
Number of the records: 1