Number of the records: 1  

Grafické kalkulačky ve školské výuce

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Troják, Jan, 1936- - Author
    1. vyd. - V Praze : Prometheus, 1996 - 63 s. : obr.
    ISBN 80-7196-051-9
    Edice metodických příruček pro učitele a studenty učitelství;
     kapesní kalkulačky  grafické kalkulačky  matematika  předmětová didaktika
     příručky  brožury
    Call numberC 287.409
    Umístění
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( příruční sklad )k vypůjčeníC 287.409   

    Title statementGrafické kalkulačky ve školské výuce / J. Troják a kol.
    Main entry-name Troják, Jan, 1936- (Author)
    Edition statement1. vyd.
    Issue dataV Praze : Prometheus, 1996
    Phys.des.63 s. : obr.
    ISBN80-7196-051-9
    National bibl. num.cnb000168270
    Edition Edice metodických příruček pro učitele a studenty učitelství; roč. 2
    NoteZdroj popisu: Tiráž. - Vydává nakl. Prometheus ve spolupráci s Jednotou českých matematiků a fyziků. - Vychází jako příloha časopisu Matematika - fyzika - informatika
    Another responsib. Jednota českých matematiků a fyziků (Other)
    Subj. Headings kapesní kalkulačky * grafické kalkulačky * matematika * předmětová didaktika
    Form, Genre příručky * brožury
    Conspect37.09 - Organizace výuky a vzdělávání
    UDC 004.388.2 , 51 , 37.016.026 , (035) , 371.6
    CountryČesko
    Languagečeština
    Document kindBOOKS
    Programy pro výuku matematiky některých západních zemí, zejména USA, předpokládají užití grafických kalkulaček. Na podnět německé pobočky TEXAS INSTRUMENT (TI) probíhají v středoevropských státech včetně ČR pokusy o využití grafických kalkulaček ve výuce matematiky na středních školách. Publikace předkládá čtenáři celou řadu možností využití grafických kalkulaček řady TI při výuce různých témat školské matematiky (funkce, posloupnosti aj.), které se v experimentální výuce osvědčily. Zdroj anotace: Zbozi.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.