Number of the records: 1
Marketing research
Tull, Donald S. - Author
5th ed. - New York : Macmillan, c1990 - xxii, 836 s. : tab.
ISBN 0-02-421821-9
Hawkins, Del I. - Other
marketing marketingový výzkum
příručkyCall number C 283.075 Umístění 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Title statement Marketing research : measurement & method / Donald S. Tull, Del I. Hawkins Main entry-name Tull, Donald S. (Author) Edition statement 5th ed. Issue data New York : Macmillan, c1990 Phys.des. xxii, 836 s. : tab. ISBN 0-02-421821-9 Note Glossary. - Index Another responsib. Hawkins, Del I. (Other)
Subj. Headings marketing * marketingový výzkum Form, Genre příručky Conspect 658 - Řízení a správa podniku UDC 658.8:005.52 , 339.1 Country Spojené státy americké Language angličtina Ve volném výběru 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Document kind BOOKS Introductory text in marketing research. Concerned with the doing of good decisional research, specifically good marketing research. DLC: Marketing research. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czLoading…
Number of the records: 1