Number of the records: 1
Strategie firemní komunikace
Horáková, Iveta - Author
Vyd. 1. - Praha : Management Press, 2000 - 233 s. ; 24 cm
ISBN 80-85943-99-9 (brož.)
Škapová, Hana - Author Stejskalová, Dita - Author
public relations komunikace (sdělování) sociální komunikace marketingová komunikace
studieCall number C 298.156 Umístění 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Title statement Strategie firemní komunikace / Iveta Horáková, Dita Stejskalová, Hana Škapová Main entry-name Horáková, Iveta (Author) Edition statement Vyd. 1. Issue data Praha : Management Press, 2000 Phys.des. 233 s. ; 24 cm ISBN 80-85943-99-9 (brož.) National bibl. num. cnb000973153 Internal Bibliographies/Indexes Note Obsahuje bibliografie, bibliografické odkazy a rejstřík Another responsib. Škapová, Hana (Author)
Stejskalová, Dita (Author)
Subj. Headings public relations * komunikace (sdělování) * sociální komunikace * marketingová komunikace Form, Genre studie Conspect 658 - Řízení a správa podniku UDC 316.77 , 658.8:316.77 , 659.4 , (048.8) Country Česko Language čeština Ve volném výběru 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Document kind BOOKS Strategie firemní komunikace - Iveta Horáková - Praktický průvodce světem integrované marketingové komunikace představuje ucelený přehled nástrojů a metod, které mají dnešní „komunikátoři" k dispozici. Na příkladech z praxe známých organizací z českého i zahraničního prostředí autorky dokazují, že úspěch spočívá ve využití komunikace jako strategické funkce. Integrovaná komunikace vychází z porozumění potřebám a zájmům všech cílových skupin, znamená sladěné používání vhodných komunikačních nástrojů a koordinaci všech produktových a firemních sdělení. Zároveň představuje jednu z klíčových funkcí organizace, která prolíná všemi jejími činnostmi a procesy. Nové vydání je doplněno o aktuální případové studie, informace o současných trendech, včetně digitální komunikace, a také o čtyři strany barevné přílohy. Zdroj anotace: Zbozi.czLoading…
Number of the records: 1