Number of the records: 1
Teorie, management a marketing služeb
Hesková, Marie, 1948- - Author
2., přeprac. a dopl. vyd. - České Budějovice : Vysoká škola evropských a regionálních studií, 2015 - 182 s. : il. ; 25 cm
ISBN 978-80-87472-80-4
Vysokoškolská učebnice
služby ekonomika služeb management marketing
učebnice vysokých školCall number S 33.586 Umístění Title statement Teorie, management a marketing služeb / Marie Hesková Main entry-name Hesková, Marie, 1948- (Author) Edition statement 2., přeprac. a dopl. vyd. Issue data České Budějovice : Vysoká škola evropských a regionálních studií, 2015 Phys.des. 182 s. : il. ; 25 cm ISBN 978-80-87472-80-4 National bibl. num. cnb002652647 Ser.statement/add.entry Vysoká škola evropských a regionálních studií. Vysokoškolská učebnice Internal Bibliographies/Indexes Note Obsahuje bibliografie a bibliografické odkazy Another responsib. Vysoká škola evropských a regionálních studií (Other)
Subj. Headings služby * ekonomika služeb * management * marketing Form, Genre učebnice vysokých škol Conspect 338.3/.4 - Hospodářská a výrobní odvětví 37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice UDC 338.46 , 005 , 658.8 , (075.8) Country Česko Language čeština Document kind BOOKS Publikace poskytuje informace a poznatky pro základní orientaci v teorii služeb, ekonomice služeb, managementu a marketingu služeb a postavení služeb v moderní ekonomice. Teoretické aspekty výkladu jsou doprovázeny četnými příklady, které mají sloužit jednak k pochopení prezentovaných jevů či pro inspiraci v případném vlastním podnikání v oblasti služeb. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czLoading…
Number of the records: 1