Number of the records: 1  

Jak využít literární text ve výuce cizích jazyků

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Kyloušková, Hana, 1951- - Author
    1. vyd. - Brno : Masarykova univerzita, 2007 - 172 s. : il.
    ISBN 978-80-210-4373-2
    Spisy Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity v Brně ;
     studium jazyků  jazyková výuka  literární texty
     studie
    Call numberC 328.708
    Umístění 81 - Lingvistika. Překlad. Dialekty. Gramatika. Stylistika
    Jak využít literární text ve výuce cizích jazyků
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 328.708   

    Title statementJak využít literární text ve výuce cizích jazyků / Hana Kyloušková
    Main entry-name Kyloušková, Hana, 1951- (Author)
    Edition statement1. vyd.
    Issue dataBrno : Masarykova univerzita, 2007
    Phys.des.172 s. : il.
    ISBN978-80-210-4373-2
    National bibl. num.cnb001751863
    Ser.statement/add.entry Masarykova univerzita. Pedagogická fakulta. Spisy sv. č. 102
    NoteNad názvem: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta, Katedra francouzského jazyka a literatury
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii
    Language noteČástečně francouzský text
    Another responsib. Masarykova univerzita. Katedra francouzského jazyka a literatury (Other)
    Subj. Headings studium jazyků * jazyková výuka * literární texty
    Form, Genre studie
    Conspect80 - Filologie
    UDC 801.82 , 81'24 , (048.8)
    CountryČesko
    Languagečeština ; francouzština
    Ve volném výběru81 - Lingvistika. Překlad. Dialekty. Gramatika. Stylistika
    Document kindBOOKS
    Jak využít literární text ve výuce cizích jazyků
    Publikace se zabývá využitím literárního textu ve výuce cizích jazyků. Vychází z problematiky týkající se čtení v cizím jazyce, nastiňuje různé teorie čtení a strategie, které je usnadňují, zmiňuje roli literatury a literárního textu ve výchově a vzdělávání a jejich postavení v různých lingvodidaktických koncepcích. Důležitou částí je literární komunikace rozšířená o další činitele, kteří vstupují do tradičního komunikačního řetězce autor-text-čtenář, tj. o žáka a učitele. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.