Number of the records: 1  

Český slabikář

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Melichárková, Ivana - Author
    Liberec : Dialog, 2008 - 85 s. : barev. il. ; 30 cm
    ISBN 978-80-86218-64-9 (váz.)
      Štěpán, Ludvík, - Author   Švecová, Libuše - Author   Švejdová, Vlasta, - Illustrator
     čtení  psaní  čeština
     učebnice základních škol  slabikáře
    Call numberB 53.063
    Umístění 373.3 - Základní školství
    BranchPlaceInfoSignature
    Rožnov k vypůjčeníB 53.063 R   

    Title statementČeský slabikář / Ivana Melichárková, Ludvík Štěpán, Libuše Švecová ; ilustrovala Vlasta Švejdová
    Main entry-name Melichárková, Ivana (Author)
    Issue dataLiberec : Dialog, 2008
    Phys.des.85 s. : barev. il. ; 30 cm
    ISBN978-80-86218-64-9 (váz.)
    Another responsib. Štěpán, Ludvík, 1943-2009 (Author)
    Švecová, Libuše (Author)
    Švejdová, Vlasta, 1946- (Illustrator)
    Subj. Headings čtení * psaní * čeština
    Form, Genre učebnice základních škol * slabikáře
    Conspect811.162.3 - Čeština
    37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
    UDC 37.016:003-028.31 , 811.162.3 , 37.016:028-028.31 , (075.2)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru373.3 - Základní školství
    Document kindBOOKS
    Odbornými lektory vysoce ohodnocený slabikář, pro svou nadprůměrnou estetickou, didaktickou a metodickou úroveň.. Už celá století se uskutečňuje v dětské mysli vždy stejný zázrak. Dítě obdrží nádherně vybavený slabikář a začne v něm listovat. Čas běží. Po osvojení  jednotlivých písmenek jsou začínajícím čtenářem vyslovovány s nadšením první slabiky, první krátká slova a posléze jednoduché věty. Zázrak byl opět spolehlivě dokonán, dítě se naučilo číst a pak užlistuje ve svých prvních knihách... ČESKÝ SLABIKÁŘ byl odbornými lektory ohodnocen pro svou nadprůměrnou estetikou, didaktikou a metodickou úroveň. ČESKÝ SLABIKÁŘ dovede každé dítě hravým způsobem neomylně k cíli, aniž by nudil, aniž by byl neúměrně náročný. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.