Number of the records: 1
Kytarová první třída
Stachak, Tatiana, 1973- - Author
1. vyd. - Praha : Bärenreiter Praha, 2013 - 125 s. : il.
9790260107106 979-0-2601-0697-0
Flis, Małgorzata - Illustrator Kamenská, Klára, - Translator Hanzlová, Karla - Translator
20.-21. století
školy (kytara) školy (hudba)
partitury pro sólový nástroj učebnice hudebních školCall number HB 13.265/1 Title statement Kytarová první třída [hudebnina] : učebnice hry na klasickou kytaru = Gitarová prvá trieda : učebnice hry na klasickú gitaru / Tatiana Stachak ; ilustrace Malgorzata Flis ; [z polského originálu přeložila Klára Pergelová a Karla Hanzlová] Par.title Gitarová prvá trieda Main entry-name Stachak, Tatiana, 1973- (Author) Edition statement 1. vyd. Issue data Praha : Bärenreiter Praha, 2013 Phys.des. 125 s. : il. ISMN 979-0-2601-0697-0 National bibl. num. cnb002566986 Another responsib. Flis, Małgorzata (Illustrator)
Kamenská, Klára, 1981- (Translator)
Hanzlová, Karla (Translator)
Subj. Headings 20.-21. století * školy (kytara) * školy (hudba) - Polsko - 20.-21. století Form, Genre partitury pro sólový nástroj * učebnice hudebních škol Cast/Featuring kytara (1) [celkový počet interpretů: 1] Conspect 787 - Hudba pro strunné a smyčcové nástroje UDC (438) , 78:371.671 , 787.61.02:371.671 , (075)78 , 78.089.6 Country Česko Language zxx Document kind Printed Music Kytarová první třída, 1. díl dvoudílné učebnice, je určena pedagogům a jejich žákům v prvních ročnících ZUŠ. Zkušená polská skladatelka a kytaristka Tatiana Stachak pojímá začátky hry na kytaru s velkou invencí a mimořádným pochopením pro fantazijní a otevřený svět dětského myšlení a cítění. Moderní učebnici charakterizuje kreativní přístup ve všech směrech. Nabízí široký výběr jednoduchých skladbiček či známých písniček a cvičení, která jsou zaměřena na řešení jednotlivých technických problémů, ale nejsou samoúčelná. Nenásilnému rozvíjení technických dovedností žáka pomáhá logické řazení výukového materiálu se stoupající náročností na hráčské dovednosti malého kytaristy. Novátorský přístup kytarové školy Tatiany Stachak spočívá především v aktivním zapojení pedagoga do hry od první hodiny výuky. Žák hraje v duu se svým učitelem již na prázdných strunách a takto chytře podchycený zájem dítěte se nemíjí účinkem: od prvního doteku s kytarou se tak zábavnou formou rozvíjí rytmické a harmonické schopnosti dítěte a také jeho přirozená muzikalita. K dalším výborným motivačním nápadům Tatiany Stachak patří metoda, jak naučit dítě improvizovat. Přitažlivost výuky podle Kytarové první třídy zvyšuje její mimořádně nápadité výtvarné řešení. Učebnice o 128 stranách je vybavena bohatými barevnými ilustracemi, které vhodně doplňují její hudební obsah. Navíc – noty i slova jsou tištěna ve větší velikosti než je obvyklé a dětem se tak lehčeji a příjemněji čtou. Pro rychlou orientaci v publikaci jsou některá cvičení a skladbičky podbarveny a nechybí ani vysvětlující ikonky. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czLoading…
Number of the records: 1