Number of the records: 1
Pojmotvorný proces u dětí se sluchovým postižením
Potměšilová, Petra, 1974- - Author
2. vydání - 197 stran : ilustrace ; 21 cm
ISBN 978-80-244-4921-0
Monografie
21. století
sluchově postižené děti sluchově postižené děti speciální pedagogika speciální vzdělávací potřeby rozvoj myšlení komunikační dovednosti kreativita arteterapie artefiletika sociálněpedagogický výzkum
monografieCall number C 368.409 Umístění 376 - Speciální pedagogika Title statement Pojmotvorný proces u dětí se sluchovým postižením / Petra Potměšilová Main entry-name Potměšilová, Petra, 1974- (Author) Edition statement 2. vydání Publication Olomouc : Univerzita Palackého v Olomouci, 2016 Phys.des. 197 stran : ilustrace ; 21 cm ISBN 978-80-244-4921-0 National bibl. num. cnb002795380 Ser.statement/add.entry Univerzita Palackého. Monografie Note Nad názvem: Univerzita Palackého v Olomouci, Cyrilometodějská teologická fakulta Internal Bibliographies/Indexes Note Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík Language note České a anglické resumé Another responsib. Univerzita Palackého. Cyrilometodějská teologická fakulta (Publisher)
Subj. Headings 21. století * sluchově postižené děti - Česko * sluchově postižené děti - Čína * speciální pedagogika * speciální vzdělávací potřeby * rozvoj myšlení * komunikační dovednosti * kreativita * arteterapie * artefiletika * sociálněpedagogický výzkum - 21. století Form, Genre monografie Conspect 376 - Výchova a vzdělávání zvláštních skupin osob UDC 316.344.6-056.263-053.2 , 376 , 37.04 , 159.955 , 316.77:81'42 , 159.954 , 615.851:7.02 , 37.032:72/79 , 37.013.42:001.891 , (437.3) , (510) , (048.8) Country Česko Language čeština Ve volném výběru 376 - Speciální pedagogika Document kind BOOKS Monografie přináší poznatky o způsobu zpracování nejednoznačného výtvarného podnětu a reakcích na něj u dětí se sluchovým postižením ve věku 8-12 let. Cílem publikace je na základě informací z dostupných odborných pramenů a předchozích výzkumů vytvořit výtvarnou úlohu, díky níž by bylo možné popsat případné odlišnosti ve výše zmíněném zpracování a reakci ve vztahu k intaktní populaci. Tyto poznatky by pak měly být převedeny do praxe, a stát se tak základem pro revizi některých výchovně-vzdělávacích postupů u žáků se sluchovým postižením. Pro naplnění cílů publikace byl vybrán kvalitativní výzkum, metoda zakotvené teorie, která umožňuje analýzu nového jevu. Kvalitativní výzkum byl doplněn popisnou statistikou. Získané informace byly dány do kontextu dostupných teoretických poznatků. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czLoading…
Number of the records: 1