Number of the records: 1  

Výchova jako dobrodružství

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Tichý, František, 1969- - Author
    1. vydání - 270 stran : ilustrace ; 18 cm
    ISBN 978-80-87969-31-1
    Soukromé reálné gymnázium Přírodní škola (Praha, Česko)
     gymnázia  alternativní školy  reformní pedagogika  alternativní výuka  výchova a vzdělávání
     Praha (Česko)
     metodické příručky
    Call numberC 377.042
    Umístění 373.5 - Střední školství
    Výchova jako dobrodružství
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) vyžádáno (do 25.11.2024)C 377.042   

    Title statementVýchova jako dobrodružství : to se v té Přírodní škole učíte na stromech? / František Tichý a kolektiv
    Main entry-name Tichý, František, 1969- (Author)
    Edition statement1. vydání
    PublicationSemily : Geum ; [Praha] : Gymnázium Přírodní škola o.p.s., 2017
    Phys.des.270 stran : ilustrace ; 18 cm
    ISBN978-80-87969-31-1
    National bibl. num.cnb002962993
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
    Subj. Headings Soukromé reálné gymnázium Přírodní škola (Praha, Česko) * gymnázia - Česko * alternativní školy - Česko * reformní pedagogika - Česko * alternativní výuka * výchova a vzdělávání * Praha (Česko)
    Form, Genre metodické příručky
    Conspect37 - Výchova a vzdělávání
    UDC 373.5-021.311 , 373-028.82 , 37.013-028.79 , 37.0 , (437.311) , (072)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru373.5 - Střední školství
    Document kindBOOKS
    Výchova jako dobrodružství
    František Tichý je fenomenální český pedagog. Soukromé gymnázium Přírodní škola, které založil po listopadu 1989 (ale na jehož konceptu pracoval od svých studií), se stalo na několik desítek let nejen pedagogickým domovem již několika generací studentů, ale i laboratoří unikátního pedagogického systému. Systému, jehož základy navazují na myšlenkový odkaz Makarenka, Janusze a dona Bosca a které v 21. století přinášejí naději na to, že škola nemusí být nenáviděným místem a nutným zlem, ale společenstvím žáků a učitelů. Společenstvím, které má jasnou vizi a cíle, které jsou společně přijímány žáky i jejich pedagogy, komunitou, která žije spolu, nikoliv proti sobě a kde učení je přirozenou součástí života, nikoliv otravnou povinností. Zdroj anotace: Krajská knihovna Františka Bartoše ve Zlíně
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.