Number of the records: 1
Integrovaná výuka z pohledu výuky matematiky
Koldová, Helena, 1963- - Author
1. vydání - 162 stran : ilustrace, grafy ; 26 cm
ISBN 978-80-7394-841-2
Seria pedagogica et psychologica
Petrášková, Vladimíra - Author Novotná, Jarmila, - Author Moraová, Hana - Author Samková, Libuše, - Author Jordánová, Dagmar - Author Kazda, Martin, - Author Reslová, Hana - Author
integrovaná výuka kurikulum předmětová didaktika matematika informatika metoda CLIL vzdělávací programy
kolektivní monografieCall number C 397.498 Umístění 37.09 - Organizace výuky a vzdělávání. Školní budovy a zařízení Title statement Integrovaná výuka z pohledu výuky matematiky / Helena Koldová, Vladimíra Petrášková, Jarmila Novotná, Hana Moraová, Libuše Samková, Dagmar Jordánová, Martin Kazda, Hana Reslová Main entry-name Koldová, Helena, 1963- (Author) Edition statement 1. vydání Publication České Budějovice : Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Pedagogická fakulta, 2020 Phys.des. 162 stran : ilustrace, grafy ; 26 cm ISBN 978-80-7394-841-2 National bibl. num. cnb003321570 Ser.statement/add.entry Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta. Seria pedagogica et psychologica Internal Bibliographies/Indexes Note Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík Another responsib. Petrášková, Vladimíra (Author)
Novotná, Jarmila, 1946- (Author)
Moraová, Hana (Author)
Samková, Libuše, 1974- (Author)
Jordánová, Dagmar (Author)
Kazda, Martin, 1982- (Author)
Reslová, Hana (Author)
Another responsib. Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta (Other)
Subj. Headings integrovaná výuka * kurikulum * předmětová didaktika * matematika * informatika * metoda CLIL * vzdělávací programy Form, Genre kolektivní monografie Conspect 37.09 - Organizace výuky a vzdělávání UDC 37.016.026 , 37.091.31-044.247 , 37.016 , 37.02 , 51 , 007+004 , 37.091.313:[81'24+371.214] , 37.091.214 , (048.8:082) Country Česko Language čeština Ve volném výběru 37.09 - Organizace výuky a vzdělávání. Školní budovy a zařízení Document kind BOOKS Publikace napsaná na pomyslném průniku kurikula a didaktiky. Otázky zaměřené na cíle a obsahy vzdělávání se zde prostupují s otázkami po vzdělávacích formách a metodách. Kurikulární rozměr publikace je dán ukotvením výkladu do teorie obsahové transformace a také do konkrétních vzdělávacích programů. Didaktický rozměr je zohledňován pojednáním o výukových aktivitách, učebních úlohách a způsobech jejich řešení žáky. Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBULoading…
Number of the records: 1