Number of the records: 1
Vnímání sociální reklamy vysokoškolskými studenty
Harantová, Lenka, 1984- - Author
1. vyd. - Zlín : VeRBuM, 2014 - 154 s. : il. ; 21 cm
ISBN 978-80-87500-52-1
sociální reklama sociální reklama reklamní kampaně vysokoškolští studenti vliv médií
monografieUmístění Title statement Vnímání sociální reklamy vysokoškolskými studenty / Lenka Harantová Main entry-name Harantová, Lenka, 1984- (Author) Edition statement 1. vyd. Issue data Zlín : VeRBuM, 2014 Phys.des. 154 s. : il. ; 21 cm ISBN 978-80-87500-52-1 National bibl. num. cnb002610113 Note K DISPOZICI POUZE V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ Internal Bibliographies/Indexes Note Obsahuje bibliografii Language note České a anglické resumé Subj. Headings sociální reklama * sociální reklama - Česko * reklamní kampaně - Česko * vysokoškolští studenti - Česko * vliv médií - Česko Form, Genre monografie Conspect 659 - Reklama. Public relations. Média UDC 659.1:364 , 659.113.6 , 378.011.3-052 , 316.774:316.776.33 , (437.3) , (048.8) Country Česko Language čeština Document kind BOOKS Monografie se zabývá problematikou sociální reklamy v České republice. Konkrétně se zaměřuje na vnímání sociální reklamy cílovou skupinou vysokoškolských studentů do 26 let a je tematicky orientována na kouření, alkohol, pohlavně přenosné choroby a bezpečnost silničního provozu. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czLoading…
Number of the records: 1