Number of the records: 1
Valenta, Josef, 1954- - Author
1. vyd. - Kladno : AISIS, 2004 - 259 s. : il. ; 21 cm
ISBN 80-239-2575-X
Dokážu to?
nonverbální komunikace didaktika
příručkyCall number C 320.726 Umístění 316.77 - Interpersonální komunikace Title statement Manuál k tréninku řeči lidského těla : didaktika neverbální komunikace / Josef Valenta Main entry-name Valenta, Josef, 1954- (Author) Edition statement 1. vyd. Issue data Kladno : AISIS, 2004 Phys.des. 259 s. : il. ; 21 cm ISBN 80-239-2575-X National bibl. num. cnb001308628 Edition Dokážu to? Internal Bibliographies/Indexes Note Obsahuje bibliografii Subj. Headings nonverbální komunikace * didaktika Form, Genre příručky Conspect 316.4/.7 - Sociální interakce UDC 316.772.2 , 316.7 , 37.02 Country Česko Language čeština Ve volném výběru 316.77 - Interpersonální komunikace Document kind BOOKS Publikácia prináša informácie o tom, ako zdokonaľovať žiakov, študentov a vzdelávajúcich sa dospelých v oblasti neverbálnej komunikácie - dôležitej téme osobnostnej a sociálnej výchovy. Obsahuje na 16 hier a praktických cvičení pre tréning reči tela, veľmi podrobné prehľady cieľov výuky neverbálnej komunikácie, prehľad typov metód (pantomímy, reálne situácie, video-metódy apod.) a popisy základných princípov aktívnej výuky tejto témy (ako formulovať inštrukcie, ako viesť reflexie atd.). To všetko na pozadí vybraných základných informácií o podstate ľudského správania, o chovaní autentickom i hranom, o znakoch v reči tela (mimické, gestické atd.). Publikácia obsahuje aj kapitolu o kompetenciách pre vyučovanie reči tela. Text je určený učiteľom prvého stupňa, občianskej a rodinnej výchovy, pedagógom osobnostnej a sociálnej výchovy, dramatickej výchovy, pedagógom voľného času, sociálnym pedagógom, lektorom vzdelávania dospelých apod. Publikace přináší informace o tom, jak lze zdokonalovat žáky, studenty i vzdělávající se dospělé v oblasti neverbální komunikace - důležitého tématu osobnostní a sociální výchovy. Obsahuje na 160 her a praktických cvičení pro trénink řeči těla, velmi podrobné přehledy cílů výuky neverbální komunikace, přehledy typů metod (pantomimy, reálné situace, video-metody apod.) a popisy základních principů aktivní výuky tohoto tématu (jak formulovat instrukce, jak vést reflexe atd.). To vše na pozadí vybraných základních informací o podstatě lidského (tělově-komunikačního) chování, o chování autentickém i hraném, o znacích v řeči těla (mimické, gestické atd.). Publikace obsahuje i kapitolu o kompetencích pro vyučování řeči těla. Text je určen učitelům prvního stupně, občanské a rodinné výchovy, pedagogům osobnostní a sociální výchovy, dramatické výchovy, pedagogům volného času, sociálním pedagogům, lektorům vzdělávání dospělých apod. Zdroj anotace: Portál Srovnáme.czLoading…
Number of the records: 1